Logo

Marketing MIX

Nowy mobilny nośnik

Jet Line, wprowadziła do swojej oferty nowy typ mobilnego nośnika. Jest nim JetBike – czterokołowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni zaopatrzony w trzy powierzchnie ekspozycyjne formatu 120 x 180 cm, czyli odpowiadające popularnemu CLP (citylight poster). Nowy nośnik może być dodatkowo wyposażony w system nagłośnieniowy, który emituje komunikat reklamowy. JetBike został już uwzględniony w letniej ofercie dla klientów Jet Line.

Zbliżony konstrukcyjnie do roweru JetBike ma stanowić dopełnienie mobilnej oferty firmy Jet Line. Dotychczas klienci mogli skorzystać z pneumatycznych Airboardów i samochodów reklamowych MobiJet. Istnieją jednak miejsca (takie jak choćby deptaki), do których nie da się wjechać MobiJet’em, a na rozstawienie Airboardu może nie wystarczyć miejsca. Tymczasem będzie tam mogło bez trudu pojawić się nawet kilka JetBike’ów.
– Nowy nośnik ma uczynić naszą ofertę kampanii mobilnych bardziej kompletną. Wiosną i latem deptaki i zamknięte place w miastach czy w kurortach gromadzą sporą rzeszę potencjalnych odbiorców reklamy, często młodych i aktywnych ludzi. Dzięki JetBike’om nasi klienci będą mogli do nich skutecznie dotrzeć – skomentował Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line.
9 pierwszych JetBike’ów zostanie wprowadzone do eksploatacji już w lipcu 2008 roku.

Telekomunikacja Polska SA jest pierwszym klientem, który zdecydował się wykorzystać JetBike w swojej kampanii promującej usługę neostrada tp.
Wyposażone w system nagłośnieniowy przypominające rowery JetBike’i będą promować letni cykl eventów organizowanych przez TPSA pod hasłem „Pełen objazd z neostradą tp”. W wybranych miejscowościach w całej Polsce pojawią się darmowe kafejki neostrady tp. Wszyscy chętni będą mogli przetestować usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu na specjalnie przygotowanych stanowiskach komputerowych. Oprócz tego największy polski telekom zorganizuje także konkursy z nagrodami.
– Akcja jest skierowana do młodych i aktywnych osób. JetBike ma dosyć niezwykły wygląd i łatwo skupia na sobie uwagę przechodniów. Liczymy, że pomoże przyciągnąć potencjalnych nowych użytkowników neostrady do kafejek przygotowanych przez Telekomunikację Polską – skomentowała Agnieszka Łupińska z biura sprzedaży Jet Line.
W akcji wykorzystane zostaną 3 JetBike’i poruszające się po ulicach i deptakach w pobliżu kafejek neostrady tp w dniu eventu. Szczegółowy terminarz letniej kampanii można znaleźć na stronach internetowych Telekomunikacji Polskiej SA.