Marketing MIX Wystawiennictwo ze smakiem

Wystawiennictwo ze smakiem

76
0

Najnowsze trendy w strategii wystawienniczej oraz wizualizacja 3D stoiska targowego na żywo, to tylko wybrane atrakcje, spośród wielu, które czekają na uczestników bezpłatnych, 60-minutowych szkoleń dla kadry menedżerskiej działów promocji i marketingu, w ramach I Festiwalu „Wystawiennictwo ze smakiem”.

Podczas szkolenia zostaną przedstawione inspirujące projekty stoisk oraz sprawdzone metody oszczędnego zwiększania efektywności udziału firmy w targach i konferencjach. Spotkania poprowadzą wieloletni praktycy rynku wystawienniczego – koordynatorzy projektów z firmy Extend Vision. Swojego wsparcia udzielą również Partnerzy akcji: firma cateringowa Wszech-Kawa, agencja hostess DNA oraz pierwszy portal marketingu wystawienniczego w Polsce – Stoisko.pl.

Każdy z uczestników spotkania otrzyma w formie e-booka nagranego na pendrive o pojemności 2GB, bezpłatny katalog inspirujących projektów stoisk. Po szkoleniu Organizatorzy zapraszają do Salonu Wystawcy, gdzie przy aromatycznej kawie i czekoladowej fontannie, będzie można spotkać się i podyskutować ze współuczestnikami i prowadzącymi szkolenia, a także uzupełnić zdobytą wiedzę o dodatkowe informacje.

Sesje odbędą się w każdy wtorek września i października w 9 największych centrach biurowych Polski. Szkolenia są bezpłatne, ale ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zapisów. Informacje o miejscach i terminach szkoleń są dostępne na stronie www.wystawiennictwozesmakiem.pl .