Logo

Marketing MIX

Dwa nowe multipleksy

W związku z otwarciem dwóch nowych kin wielos alowych – Cinema City Zielona Góra oraz Helios w Białymstoku – oferta New Age Media , domu sprzedaży reklamy kinowej, powiększyła się w Polsce do 392 ekranów w 29 miastach. Udziały NAM na polskim rynku reklamy w multipleksach wzrosły tym samym do ponad 67 proc.

Cinema City w Centrum Handlowym Fokus Park w Zielonej Górze dysponuje dziewięcioma salami mieszczącymi łącznie 1301 widzów. Z kolei kino Helios w Galerii Alfa w Białymstoku to siedem nowych sal dla widowni liczącej w sumie 1260 widzów. – Rozwój tych dwóch sieci kin w Polsce – największej, czyli Cinema City oraz trzeciej co do wielkości, czyli Helios i Kinoplex – pozwala nam nie tylko zwiększać zasięg reklamy kinowej, ale także różnicować ofertę – mówi Bianka Pawlewska , general manager w New Age Media International. Cinema City Zielona Góra jest piątym kinem, w którym NAM wprowadził sale sponsorowane. Partnerami sal sponsorowanych w Cinema City Zielona Góra są „Dziennik”, Indesit, Kinder Bueno (Ferrero), Knorr, mBank, Netia, Samsung, Telewizja „N” oraz Tic-Tac (Ferrero).