Marketing MIX Jet Line rozwija sieć tablic

Jet Line rozwija sieć tablic

80
0

W ciągu roku (od września 2007 r.) liczba tablic Motorway 12×4 m należących do Jet Line zwiększyła się o 29 proc.

W czerwcu 2008 r. Jet Line posiadał 27,69 proc. udziału w rynku nośników z segmentu frontlight 12×4 m i z 247 powierzchniami był drugim po Cityboard Media graczem na tym rynku. Aktualnie Jet Line dysponuje 258 powierzchniami w tym formacie. Najnowsza konstrukcja została ustawiona pod koniec września w pobliżu Chwalszyc koło Wrześni przy autostradzie A2. Ogólna liczba tablic Jet Line ulokowanych przy autostradach wzrosła tym samym do 22. – Tablice Jet Line przy autostradzie A2 są pierwszymi typowymi nośnikami, jakie pojawiły się przy tej trasie i z tego powodu są bardzo atrakcyjne dla reklamodawców. Do końca roku powstaną także nasze pierwsze tablice 12×4 m przy autostradzie A1 (Szczecin – Łódź).

Na uwagę zasługuje fakt, że w tej chwili nie ma przy tej trasie żadnych innych konstrukcji reklamowych – zaznacza Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line. Rozwój sieci Motorway oznaczał także konieczność powiększenia działu sprzedaży.