W dniach 16-17 września br. odbędzie się międzynarodowa konferencja Digital Signage Trends 2009. Impreza odbędzie się w Warszawie i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno-reklamowego realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak monitory LCD, projektory, interaktywne kioski czy ściany video.
Konferencja Digital Signage Trends w założeniu ma stać się cykliczną, branżową imprezą kierowaną do firm i instytucji, zainteresowanych implementacją sieci DS w celach reklamowych i informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się około 250 przedstawicieli różnych branż. Wśród uczestników konferencji znajdą się zarówno reprezentanci domów mediowych, agencji badawczych, reklamowych, jak i reklamodawcy, właściciele obiektów (hoteli, galerii handlowych, obiektów sportowych i komunikacyjnych), a także przedstawiciele sektora finansowego, edukacyjnego oraz administracyjnego.
Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z opiniami praktyków i ekspertów na temat kierunków oraz trendów sterujących rozwojem branży digital signage w Polsce, w Europie i na świecie. Wezmą także udział w warsztatach i debatach z udziałem międzynarodowych specjalistów. Debaty tematyczne będą dotyczyć m.in. takich kwestii, jak skuteczność przekazu DS, tworzenie treści reklamowej czy udział reklam DS w budżetach reklamodawców. Omówione zostaną również najlepsze i najskuteczniejsze narzędzia do projektowania treści DS. Dzięki udziałowi w konferencji będzie można także poznać od kuchni szczegóły zagranicznych i polskich wdrożeń systemów DS, dowiedzieć się, jak wzmocnić plan marketingowy własnej firmy, a także w jaki sposób określić przyszłe działania i strategiczne inwestycje. Na konferencji poruszona zostanie również istotna kwestia: DS a polskie prawo.
Dodatkowo na powierzchni 320 m² będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania DS, takie jak: interaktywne szyby wystawowe, panele dotykowe, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy indor i outdoor czy liczniki spojrzeń. Każdy zainteresowany będzie mógł również uczestniczyć w warsztatach.
Organizatorem wydarzenia są agencja 4D media relations, liderzy rynku digital signage oraz patron merytoryczny – stowarzyszenie Polish Digital Signage Association. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: TV Biznes, „Media&Marketing Polska”, „Business Media”, „Gazeta Bankowa”, Hotel Profit, „Visual Communication”, „OOH Magazine”, PSD oraz portale: Mediarun, Nowoczesna Firma i Świat Obrazu. Sponsorem generalnym konferencji jest firma NEC Display Solutions, sponsorem platynowym jest Pol-TV Multimedia. Więcej szczegółów znajduje się na stronie Digitalsignagetrends.pl.