Marketing MIX SPRZEDAWAĆ ZAWSZE! Projekt szkoleniowy Promo Gifts 2009

SPRZEDAWAĆ ZAWSZE! Projekt szkoleniowy Promo Gifts 2009

30
0

Pozyskanie środków unijnych z Unii Europejskiej w ramach programu Innowacyjna Gospodarka dało firmie Promo Gifts możliwość przeprowadzenia trzydniowych szkoleń sprzedażowych dla przedstawicieli branży reklamowej.

Projekt Promo Gifts 2009 będzie pierwszym tego typu przedsięwzięciem B2B. Impreza będzie jedynym spotkaniem branży artykułów promocyjnych w Polsce w II połowie roku, która prócz zdobycia wiedzy daje możliwość zaprezentowania oferty świątecznej i nowości promocyjnych. Projektowi towarzyszyć będą ogólnodostępne spotkania dostawców artykułów promocyjnych z agencjami reklamowymi i końcowymi klientami, które dadzą szansę nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Cykl szkoleń pod hasłem „Sprzedawać zawsze – czyli jak pozyskać i utrzymać klienta w dzisiejszej sytuacji rynkowej?” skierowany jest do osób pracujących w branży artykułów promocyjnych/upominków reklamowych. Szkolenia przeprowadzi firma doradczo-szkoleniowa Integra Consulting. Tematyka spotkań oraz doświadczenie zawodowe prelegentów zostało opracowane tak, by dopasować je do potrzeb grupy docelowej. Trzydniowa impreza odbędzie się w Warszawie od 8 do 10 września. Celem organizatora jest w ciągu jednodniowego szkolenia przekazać maksimum wiedzy, która ułatwi codzienną pracę.

W gronie wystawców PROMO GIFTS znalazły się już firmy: Inspirion Polska, Ivory, Lecce Pen Polska, Macma, Midoceanbrand Polska, MM Brown (Chocolissimo), Orientgift Polska, Topico.

Partnerami imprezy są: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Notus Dom Kredytowy, ProNotus, InPost, Flash Press Media, OOH magazine, Nowoczesna Firma, Marketeo.

Więcej szczegółów www.giftsonline.pl