Logo

Marketing MIX

Raport specjalny OOH magazine RYNEK DIGITAL SIGNAGE W POLSCE

MARKETING VS DS
RAPORT DS
PREZENTACJE SIECI DS
DS  OKIEM DOMÓW MEDIOWYCH
TECHNOLOGIA JEST TYLKO NARZĘDZIEM – WYWIAD
SŁOWNIK POJĘĆ DIGITAL SIGNAGE

Wrześniowy numer OOH magazine jest bogatszy o specjalny dodatek poświęcony rynkowi digital signage. Prezentujemy opinie liczących się na polskim rynku operatorów sieci digital signage, opinie firm, które zdecydowały się na wdrożenie systemu. Zebraliśmy także wypowiedzi przedstawicieli domów mediowych. Udostępniamy słownik digital signage skompletowany przez kompetentnych ekspertów rynku. O rynku digital signage opowiadają osoby związane z branżą, firmy, które zdecydowały się na kampanię na nośnikach DS. Prezentujemy także wywiad z Laurą Davis-Taylor, jednym z najważniejszych ekspertów w tej dziedzinie w USA.

Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:

– czy branża ma już za sobą fazę testów
– jakie rozwiązania DS przeważają na polskim rynku
– czego oczekują od operatorów sieci zarówno klienci inwestujący w infrastrukturę,
 jak i reklamodawcy
– co sądzą o DS firmy, które mają własną infrastrukturę
– które branże dobrze rokują jeśli chodzi o inwestycje
– jakie jest podejście domów mediowych i marketerów do medium
– jakie są metody pomiaru skuteczności DS
– jak na branżę DS wpłynął kryzys
– jakie są prognozy dla rynku
– jak wypadamy na tle innych krajów
– jakie instalacje można obserwować na naszym rynku

Publikacja zawiera także obszerny słownik pojęć digital signage.
l