Logo

Trade marketing

TEQUILAPolska wprowadza Power Shopping

Agencja TEQUILAPolska opracowała narzędzie (Power Shopping), które odpowie na pytanie, co zrobić by klient w sklepie wybrał właśnie nasz produkt. Umożliwi ono dobranie optymalnych aktywności marketingowych w miejscu sprzedaży oraz prowadzenie efektywnych działań promocyjnych. Narzędzie jest rezultatem wielomiesięcznych prac TEQUILAPolska obejmujących badania opinii ekspertów oraz ankiety przeprowadzone na terenie całego kraju a także obserwacje zachowań klientów w sklepie wzorcowym Piotr i Paweł.  – Jeśli marketing to wyścig o zainteresowanie i uwagę konsumenta, to punkt sprzedaży można określić jako ostatnią prostą, na której szala zwycięstwa może przechylić się na rzecz któregoś z uczestników. Dzięki Power Shopping będziemy w stanie jeszcze lepiej doradzić Klientowi, co zrobić by mógł osiągnąć najlepsze rezultaty sprzedażowe” – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektor strategii w TEQUILAPolska, odpowiedzialna za rozwój projektu. Prace nad projektem przebiegały na dwóch płaszczyznach. Koncepcja Power Shopping kontynuuje wcześniejsze inicjatywy badawcze TEQUILAPolska, pozwalające odpowiadać na najważniejsze pytania klientów dotyczące trendów, najlepszych kanałów dystrybucji, potencjału określonych punktów styku, czy efektywnych narzędzi promocyjnych.