Logo

Marketing MIX

Orchidea Group dla Bayer Schering Pharma

Bayer Schering Pharma po raz kolejny zorganizował kongres dla swoich pracowników. Tegoroczna edycja National Sales Force Meeting odbyła się w Zakopanem.

Pięciodniowy kongres poświęcono merytorycznej analizie aspektów funkcjonowania firmy oraz planom rozwojowym. Doceniono pracowników, którzy osiągnęli ponadprzeciętne wyniki w sprzedaży w zeszłym roku, a dla wszystkich przeprowadzono warsztaty szkoleniowe podnoszące ich kompetencje i skuteczność zawodową. Oprócz zajęć merytorycznych uczestnikom zapewniono także aktywności sportowe.

Dzień zwieńczony został uroczystą kolacją w grocie lodowej. Potrzeba było aż 1400 m2 specjalnie udrapowanego i oświetlonego materiału, aby salę balową hotelu zaaranżować na lodową grotę. Mroźnego klimatu dodały imitacje lodowych słupów. Całość korespondowała z hasłem projektu Bayer – Kingdom of Snow.

Za kreację i kompleksową realizację wydarzenia odpowiedzialna była Orchidea Group Sp. z o.o.

– Przedstawiciele Orchidea Group przez cały czas, zarówno na etapie przygotowań, jak i samej realizacji służyli doradztwem w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań, także pod względem finansowym. Przekonaliśmy się, że ich motto „Możemy być dla Ciebie partnerem” nie jest tylko sloganem, ale metodą pracy, co nam bardzo odpowiada. Miło jest mieć partnera, dzięki któremu można skupić się na merytoryce, a nie organizacji – mówi Magdalena Kostkiewicz, Bayer Schering Pharma.