Ulice wielkich miast a zwłaszcza komunikacja publiczna kryją w sobie ogromny potencjał. Uzupełnienie statycznych i opatrzonych form przydatną funkcjonalnością pozwoli ożywić i uatrakcyjnić każdy komunikat.
BAWI I CZĘSTUJE
Jak prosto zaangażować przechodnia, pokazuje przykład pewnego biura podróży z dalekiego Uralu. Zimy w Rosji bywają nieznośne, dlatego dużym powodzenie cieszą się oferty lastminute. Na ulicach pojawiły się billboardy zachęcające przechodniów do rzucania śnieżkami. Na plakatach pojawiła się mapa egzotycznych krajów a każdy mógł spróbować trafić śnieżką w kraj swoich marzeń. Osoby, którym się to udało,wykonywały zdjęcie billboardu i na tej podstawie odbierały atrakcyjną zniżkę na rozgrzewające wakacje. (…)
Paweł Halicki, creative director Brainshake One
Artykuł ukazał się we wrześniowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://issuu.com/oohmagazine/docs/ooh_3_2011