Logo

Marketing MIX

Fotolia dołączyła do programu atrybucji Pinterest

Fotolia, dostawca obrazów stockowych, dołączyła do programu atrybucji obrazów w serwisie Pinterest. Uczestnictwo Fotolii w programie daje dużo większe możliwości fotografom stockowym, których prace pojawiają się w serwisie Pinterest. Obrazy znajdujące się w obszernej kolekcji banku Fotolia, przypięte na tablicy w serwisie Pinterest, będą teraz łatwo rozpoznawalne i opatrzone wszelkimi informacjami oraz logo Fotolia.

Ułatwiające identyfikacje informacje uwzględniają m.in. znak wodny Fotolia na każdym obrazie. Dodatkowo, jeżeli ktoś kliknie na odnośnik Fotolii, automatycznie wyświetlą mu się trzy linki: do samego zdjęcia na serwisie Fotolia, do portfolio artysty oraz do strony głównej Fotolii. Te dodatkowe funkcje w znaczący sposób ułatwiają użytkownikom serwisu Pinterest przejście do strony banku zdjęć Fotolia, pobranie wybranych obrazów i wykorzystanie ich jako źródła royalty-free do wszelkich prac kreatywnych.

– Tysiące obrazów od naszych fotografów i grafików można już znaleźć w serwisie Pinterest – tłumaczy Soeren von Varchmin, zastępca prezesa ds. rozwoju biznesu Fotolia. – Ta nowa funkcja pozwala zwiększyć rozpoznawalność naszych dostawców i umożliwia im korzystanie z jednego z najpopularniejszych serwisów internetowych, jako atrakcyjnej platformy do promocji ich prac.

– Codziennie miliony osób odkrywają na Pinterest nowe interesujące i inspirujące obrazy. Poprzez dołączenie do naszego programu przypinania obrazów, Fotolia zagwarantowała użytkownikom serwisu Pinterest dostęp do najbardziej aktualnych i pełnych informacji na temat plików z banku zdjęć. Integracja serwisów pomaga również fotografom stockowym w nawiązaniu kontaktu z nowymi potencjalnymi klientami – powiedział Kent Brewster, inżynier oprogramowania kierujący programem atrybucji w Pinterest.