Pięć projektów polskiego studia Redkroft znalazło się na podium międzynarodowego konkursu dotyczącego brandingu i identyfikacji wizualnej. Więcej wyróżnień DFB 2012 uzyskały jedynie 2 zespoły: rosyjski i brazylijski.
Konkurs Design For Business 2012 miał na celu wyłonienie najlepszych na świecie projektów w dziedzinie tworzenia rozwiązań brandingowych, identyfikacji wizualnej nowych marek i kreacji graficznej logo.
Zgłoszenia nadesłało ok. 70 agencji i butików brandingowych z całego świata, w tym z Wielkiej Brytanii, USA, Meksyku, Chin i Australii. Łącznie 289 projektów znalazło się na short listach we wszystkich kategoriach. Najwięcej laurów wywalczyło rosyjskie Paradox Box. Na drugim miejscu uplasowała się agencja Sebastiany Branding z Brazylii. Trzecim najbardziej utytułowanym zespołem DFB 2012 zostało studio Redkroft. Polacy zdobyli 5 miejsc na podium w 4 kategoriach: Przemysł, Handel B2B, Handel Detaliczny oraz Usługi. Wśród wyróżnionych prac znalazł się budzący duże zainteresowanie projekt dla Modlin Airport Railway.
W jury konkursu zasiadali uznani eksperci w dziedzinie logo & identity design, m.in. Jason Little, były dyrektor kreatywny Landor Associates i współtwórca słynnej identyfikacji Melbourne.