Logo

Marketing MIX

Chamlety 2013: najgorsze reklamy wybrane!

29 listopada w auli Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii UWr odbyła się gala finałowa, podczas której ogłoszono zwycięzców słynnego plebiscytu.

Do tegorocznej edycji Chamletów zgłoszono prawie 400 reklam i kampanii. Podzielono je na pięć kategorii – reklama drukowana, telewizyjna, internetowa i społeczno-polityczna oraz program communication design.

W jury zasiedli prof. Michael Fleischer (Uniwersytet Wrocławski), prof. Grażyna Habrajska (Uniwersytet Łódzki), prof. Alosza Awdiejew (Uniwersytet Jagielloński), dr Michał Grech (Uniwersytet Wrocławski), Dirk Henkelmann dyrektor kreatywny agencji dundp, były dyrektor kreatywny agencji TBWA Berlin oraz -mgr Mariusz Wszołek (Uniwersytet Wrocławski).

Zwycięzcami nagród Chamlet 2013 zostali:

W kategorii reklama drukowana:
UL.RUSAŁKA – za reklamę „Nie daj się gruchać, kupuj u swoich”

W kategorii reklama telewizyjna:
Społeczna Akademia Nauk – za reklamę „Pudzian reklama SAN.edu.pl” ZOBACZ

W kategorii reklama internetowa:
Bettson – za kampanię „Szkoła Pokera z Joanną Krupą” ZOBACZ

W kategorii reklama społeczno-polityczna:
Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa” (zdjęcie)

W kategorii program communication design:
Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”