Logo

Marketing MIX

KROPLA – nowość od Coca-Coli na lato

 Wraz z kalendarzowym latem Coca-Cola wprowadza na rynek nowy napój – KROPLĘ w trzech owocowych smakach.

To letnia nowość i znakomita propozycja dla wszystkich zabieganych, którzy szukają napoju łączącego w sobie przyjemność owocowego smaku z subtelną słodyczą. Jak informuje producent, to co wyróżnia KROPLĘ to delikatny smak, brak konserwantów, tylko naturalne aromaty. KROPLA dostępna jest w trzech owocowych smakach: cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym, w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra.

– Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych. Sklep i półka to miejsca gdzie klient podejmuje decyzję a naszym celem jest zwrócenie jego uwagi na KROPLĘ. Oryginalna butelka oraz kolorowe, nawiązujące do owoców, nakrętki i etykiety, w połączeniu z już dostępnymi na rynku materiałami POS  z pewnością przyciągną wzrok. Naszym największym atutem jest delikatny owocowy smak, brak konserwantów i wyłącznie naturalne aromaty, co pozytywnie wyróżnia KROPLĘ na rynku i zachęci konsumentów do spróbowania nowego produktu -mówi Damian Podawca, Brand Manager Kropli w Coca-Cola Poland Services.

Wprowadzeniu KROPLI na rynek towarzyszy kampania wizerunkowa marki – SMAKUJ CHWILĘ. Wśród zróżnicowanych działań marketingowych zarówno w TV, jak i w Internecie, ważne miejsce zajmuje oryginalny spot telewizyjny. Marka zaprosiła do współpracy znany w świecie reklamy włoski duet reżyserski Borgato&Berte. Kompozytorem muzyki do spotu jest Atanas Valkov, utalentowany muzyk polskiego pochodzenia. 30’’ film przedstawia młodych ludzi tańczących na dachu w oderwaniu od zgiełku wielkiego miasta, oddając istotę marki, obrazując jej charakter i pokazując czym według niej jest moment wytchnienia i smakowanie chwili.

Spot do zobaczenia: TUTAJ

 

JK