Logo

Marketing MIX

Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą mediową Cosmopolitan

Tacit Development Polska JS podał wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego na działania promocyjne apartamentowca Cosmopolitan przy ul. Twardej w Warszawie.

Otwarty w ubiegłym roku wieżowiec zaprojektowany przez światowej sławy architekta Helmuta Jahnama ma 160 m wysokości, liczy 44 piętra i 236 apartamentów o powierzchniach od 54 do 700 m2. To flagowy obiekt firmy działającej na polskim rynku nieruchomości. Tacit Development zaprosił do przetargu agencje zajmujące się planowaniem i zakupem mediów, w celu zbudowania strategii komunikacyjnych dla wymagających klientów, które mają za zadanie zwiększenie sprzedaży mieszkań w Cosmopolitan.

Przetarg wygrała SMG Starcom, wartość kontraktu i budżetu przeznaczonego na działania reklamowe nie zostały podane. Pierwsze działania wybrana agencja będzie podejmować w trzecim kwartale br.

JK