Logo

Marketing MIX

KancerSutra, czyli sztuka miłości w chorobie nowotworowej

W ramach nowej kampanii Fundacja Rak’n’Roll zachęca do uprawiania seksu i pokazuje, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.

W trakcie kampanii KancerSutra pojawią się dwa spoty telewizyjne skierowane do mężczyzn i kobiet, zachęcające do zmiany podejścia do seksu i znalezienia przyjemności pomimo ograniczeń związanych z chorobą nowotworową. Zaplanowano także kampanie prasową, internetową oraz warsztaty dla kobiet w największych miastach w Polsce. Uruchomiono stronę internetową, na której można znaleźć podstawowe informacje o problemie, porady, a także praktyczne informacje o gadżetach seksualnych, sztuczkach i pomysłach na udany seks. Uruchomiona zostanie także anonimowa poradnia online, dzięki której będzie można liczyć na wsparcie seksuologów. Od września prowadzone będą warsztaty dla kobiet z seksuologami mające pomóc w przełamania barier w podejściu do życia seksualnego w trakcie lub po chorobie.

Kampania powstała we współpracy z ekspertami. Do kampanii zaangażowali się seksuolodzy: dr Alicja Długołęcka, Magdalena Fritz, psycho-onkolog Mariola Kosowicz, onkolog-ginekolog dr Bogusław Lindner, a także edukator seksualny, Anna Moderska.

Jak na sztukę miłości przystało w kampanii nie mogło zabraknąć także rysunków z pozycjami zalecanymi w sztuce miłości jaką jest KancerSutra. Pozycje zostały opracowane przez seksuolog współpracującą z Fundacją przy tej kampanii dr Alicję Długołęcką, a narysowane przez rysowniczkę i edukatorkę seksualną Annę Moderską.  

KancerSutra powstała z inicjatywy Kapsydy Kobro, Prezes Fundacji. Oprawa graficzna kampanii została przygotowana przez DEDADI. Za przygotowanie strony internetowej www.kancersutra.pl odpowiedzialny jest Tomasz Sitko. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wg scenariuszy Jacka Maciejewskiego, a wyreżyserowała go Joanna Rechnio, zdjęcia wykonał Witold Płóciennik, muzykę skomponował Sebastian Has. Choreografię przygotowała Ilona Rechnio.

Spoty kampanii wyprodukowano we współpracy z domem produkcyjnym FILMOKRACJA, za post produkcję odpowiadał DI Factory, a dźwięk Sound Tropez. Sprzęt dostarczyły firmy HELIOGRAF i PANAVISION. W powstaniu spotu pomogły także: firma perukarska ROKOKO, Żywiciel, Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Rosyjskiej i firma Hector S.A. Za kampanię mediową odpowiada Zenit Optimedia.

[youtube=”s6ny-LbPQQk”]

https://www.youtube.com/watch?v=s6ny-LbPQQk

O fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!:

Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Od samego początku celem fundacji było stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce, zarażanie pozytywną energią i odczarowywanie choroby. Rak’n’Roll to fundacja, która zmienia schemat myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. 

www.kancersutra.pl

JK