Logo

Trade marketing

Żołądkowa De Luxe zmienia opakowanie

Na sklepowe półki trafia nowa, przyciągająca uwagę, butelka z odświeżoną graficznie etykietą.

Ceniona za smak, jakość i czystość, Żołądkowa De Luxe dostępna jest od 2007 roku. Od chwili wprowadzenia na rynek święci sukcesy w kraju i poza jego granicami, doceniana jest przez ekspertów na całym świecie, w najbardziej prestiżowych konkursach. Złoto przyznały jej najstarsze i najważniejsze instytuty badania smaku i jakości, m.in. Monde Selection czy ITQI. Wyróżnienia zawdzięcza przede wszystkim doskonałemu smakowi, opartemu na kompozycji zbóż, sześciofazowej destylacji i filtracji zarezerwowanej zwykle dla wódek klasy premium i superpremium. 

Sukcesy Żołądkowej De Luxe to prawdziwy powód do dumy, dlatego producent podarował jej zupełnie nowe opakowanie. Na sklepowej półce znajdziemy wysoką, smukłą butelkę z charakterystycznymi gripami bocznymi umożliwiającymi wygodne uchwycenie jej w dłoń nawet kiedy będzie pokryta szronem. Szkło przypominające kryształ podkreśla znakomitą zawartość i powoduje, że nie sposób nie zwrócić na nią uwagi. Ta butelka z pewnością wyróżnia się wśród innych wódek na półce. Odświeżona etykieta wskazuje: sposób produkcji, pochodzenie oraz długą tradycję  gorzelnianą producenta.

JK