Logo

Marketing MIX

„Poczuj miętę do gadżetów”

Pod takim hasłem wystartowała akcja promocyjna największej wyszukiwarki giftsonline.pl, której właścicielem jest OOH magazine. Wyszukiwarka będzie promowana na wydarzeniach i konferencjach marketingowych pod patronatem OOH magazine.

Na potrzeby akcji promocyjnej firma Cookie Słodycze Reklamowe przygotowała gumy do żucia o smaku miętowym, w srebrnym laminacie oraz etykiecie z nadrukiem reklamowym z logo giftsonline.pl w oryginalnym opakowaniu kartonowym, również z indywidualnym nadrukiem.

– Udało nam się znaleźć idealny gadżet na konferencje. Gumy wręczane tuż po lunchu lub posiłkach to na pewno pożądany drobny upominek dla uczestników. Chcemy podkreślić, że właśnie gadżetami (a tych na wyszukiwarce mamy ponad 40 tys.) –  firmy mogą się skuteczne promować i budować relacje z klientami – mówi Robert Załupski z OOH magazine.

Skuteczność upominków reklamowych potwierdzają badania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Ponad 70% marketerów uznaje je za atrakcyjny nośnik reklamy, a 83% wykorzystuje je w celu kształtowania wizerunku firmy.

Pierwsza odsłona kampanii będzie miała miejsce podczas targów Biznes Expo, które odbędą się 12-14 października w Katowicach.

www.giftsonline.pl 

JK