Marketing MIX Procontent Communication nagrodzony w dwóch międzynarodowych konkursach

Procontent Communication nagrodzony w dwóch międzynarodowych konkursach

102
0

Platinum Award, Gold Award, Silver Award i Bronze Award w konkursach Magellan Awards i Spotlight Awards otrzymały projekty „Płodny Polak”, „Cha-Ching” oraz „STOMAlife. Odkryj stomię” realizowane przez Procontent Communication.

W konkursie Magellan Awards doceniono kampanię „STOMAlife. Odkryj stomię”, która zdobyła Platinium Award (zajmując 3 miejsce na świecie)  oraz realizację programu „Cha-Ching” przyznając mu Bronze Award. W Spotlight Awards uhonorowano projekt „Cha-Ching” Gold Award „Płodny Polak” Silver Award.

Kampania  „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Product/Service Communications: Other (Magellan Awards), natomiast „Płodny Polak” 97/100 w kategorii Conference/Meeting/Special Events (Spotlight Awards). Program „Cha-Ching” przygotowany przez Prudential w Polsce otrzymał 98/100 punktów w kategorii PR Multi-Format Communication w konkursie Spotlight Awards, natomiast w Magellan Awards 96/100 w kategorii Product/Service Communications skierowanych do konsumentów.

– Docenienie tak wielu projektów w międzynarodowych konkursach jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Mimo to, najważniejszymi nagrodami są dla nas satysfakcja i zaufanie naszych klientów  – mówi Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.

Co roku do obu konkursów jest zgłaszanych blisko dwa tysiące projektów z całego świata.

***

O programie „Cha-Ching”

Ogólnopolski program edukacji finansowej dzieci „Cha-Ching” skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat. Jego celem jest wykształcenie pozytywnych postaw finansowych wśród najmłodszych. Program został przygotowany przez Prudential w Polsce (więcej na www.prudential.pl), a realizowany jest przy wsparciu Fundacji „Zwalcz Nudę”. W rolę ambasadorki wcieliła się aktorka Daria Widawska. Program został objęty patronatem honorowym wielu instytucji, m.in. Rzecznika Praw Dziecka, Lubuskiego Kuratora Oświaty, Łódzkiego Kuratora Oświaty, Kujawsko-Pomorskiego Kuratora Oświaty, Opolskiego Kuratora Oświaty, Pomorskiego Kuratora Oświaty, Śląskiego Kuratora Oświaty, Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty, Prezydenta Miasta Gdańska, Prezydenta Miasta Łodzi, Prezydenta Miasta Opola, Prezydenta Miasta Poznania, Prezydenta Miasta Torunia, Prezydenta Miasta Bielska-Białej, Prezydenta Miasta Katowice, Prezydenta Miasta Olsztyna oraz Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Wrocławia. Program jest ogólnodostępny i bezpłatny. Wszelkie niezbędne materiały edukacyjne można pobrać na stronie internetowej www.cha-ching.pl

 

O kampanii „Płodny Polak”

Kampania społeczna „Płodny Polak” to inicjatywa, której celem jest zwrócenie uwagi młodych, nieposiadających jeszcze dzieci mężczyzn, na kwestie związane z rosnącą liczbą zaburzeń płodności wśród Polaków. Na przestrzeni 30 lat WHO obniżyło uznawaną za prawidłową wartość koncentracji nasienia aż o 75% – z 60 mln plemników w 1 ml. ejakulatu w 1980 roku, do 15 mln/ml w 2010. Organizacja uzasadnia zmianę generalnym spadkiem jakości nasienia, spowodowanym czynnikami środowiskowymi. Z tego powodu istotne staje się podejmowanie inicjatyw edukujących społeczeństwo na temat unikania przez mężczyzn negatywnego wpływu współczesnego stylu życia na płodność. Kampania organizowana jest przez Fundację „Nadzieja dla zdrowia” przy wsparciu merytorycznym embriologa klinicznego Piotra Pietrewicza, członka Europejskiego Stowarzyszenia Rozrodu Człowieka i Embriologii (ESHRE) pod patronatami Polskiego Towarzystwa Urologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Andrologicznego. Ambasadorką akcji została Natalia Siwiec. Więcej informacji znajduje się na stronie www.plodnypolak.pl.

 

O kampanii „STOMAlife. Odkryj stomię”

Celem kampanii społecznej „STOMAlife. Odkryj stomię” jest walka z wykluczeniem społecznym dotykającym stomików, przełamanie tabu związanego ze stomią oraz edukacja pacjentów i społeczeństwa w zakresie faktów i mitów z nią związanych. Misją inicjatywy jest zbudowanie powszechnej akceptacji dla stomików tak by mogli powrócić do normalnej aktywności zawodowej i społecznej. Organizatorami kampanii są: Polskie Towarzystwo Stomijne Pol-ilko, Fundacja im. dr. Macieja Hilgiera oraz Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita “J-elita”. Partnerem medycznym jest firma SALTS POLSKA Sp. z o.o. oraz Maganimed Sp. z o.o.

Kampania została objęta honorowym patronatem Collegium Medicum UMK, Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Fundacji ECE „Po Prostu”, Łódzkiego Stowarzyszenia Stomijnego, Naczelnej Rady Lekarskiej, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych, Polskiego Klubu Koloproktologii, Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych, Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej, Polskiego Towarzystwa Onkologicznego, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarek Stomijnych, Polskiego Towarzystwa Pielęgniarskiego, Polskiego Towarzystwa Urologicznego, Pomorskiego Stowarzyszenia Stomijnego, Prezydent Warszawy oraz Towarzystwa Chirurgów Polskich, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

O Spotlight Awards i Magellan Awards

Spotlight Awards i Magellan Awards są dorocznymi konkursami skierowanym do firm z branży public relations oraz marketingu, organizowanym przez amerykańską organizację LACP. Celem konkursów jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji. Prace oceniane są pod względem pierwszego wrażenia, narracji, projektu graficznego, kreatywności, jasności oraz trafności przekazu.

Więcej informacji: www.lacp.com

JK