Logo

Marketing MIX

Hołowczyc w nowej kampanii zegarków Atlantic

Krzysztof Hołowczyc, ambasador Atlantic, weźmie udział w nowej kampanii marki. Najsłynniejszy polski kierowca rajdowy wypromuje limitowaną edycję zegarka Worldmaster – 1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Premiera czasomierza to najbardziej wyczekiwane wydarzenie w kalendarium marki Atlantic w 2015 roku.

W ramach kampanii dla marki Atlantic Krzysztof Hołowczyc tradycyjnie użyczy swojego wizerunku w reklamach prasowych i online. Promocja nowego modelu zostanie także wsparta aktywnymi działaniami PR, za które odpowiada agencja Tailor Made PR. Zdjęcia do kampanii wykonał jeden z najlepszych fotografów w Polsce, zaprzyjaźniony z marką Atlantic Jacek Poremba.

Kampania promocyjna modelu Worldmaster nawiązuje do nowego etapu, zarówno w rozwoju marki, jak i w karierze  jej ambasadora. Hasło „Czas na zmiany” symbolizuje nowe wyzwania w sportowej karierze Hołowczyca, który z końcem sierpnia zapowiedział koniec udziałów w rajdach terenowych i rozpoczęcie przygody z rally crossem. Oznacza ono również  otwarcie się marki na nowe trendy – limitowany Worldmaster to pierwszy w portfolio Atlantic zegarek typu „open-heart”.

Przedstawiciele marki ze Szwajcarii uroczyście wręczyli także ambasadorowi egzemplarz limitowanego modelu o numerze 001. Promowany zegarek dostępny jest w zaledwie 888 egzemplarzach. Dzięki wygrawerowanym numerom seryjnym na kopercie oraz mechanizmie, każdy egzemplarz jest unikatowy.

Hołowczyc związany jest z marką Atlantic od 2007 roku. To jeden z nielicznych przypadków tak długotrwałej współpracy z ambasadorskiej w branży zegarkowej. Zaufanie pomiędzy marką a ambasadorem to mocny akcent tej współpracy. Hołowczyc ma na swoim koncie kilka kampanii reklamowych zrealizowanych dla marki Atlantic. Poprzednie działania promocyjne z udziałem ambasadora skupione były wokół zegarka Worldmaster Diver, który był także współprojektowany przez Hołowczyca. Model ten towarzyszył kierowcy podczas tegorocznego rajdu Dakar.

Worldmaster 1888 „Lusso” Open Heart wzbogaci kolekcję zegarków Hołowczyca, w której znajduje się nie tylko sportowy Diver, ale również klasyczne modele Worldmastera, będące w rodzinie ambasadora od pokoleń.

– Z dumą prezentujemy model z najbardziej wyrafinowanym mechanizmem w historii naszej marki. Naszą intencją było stworzenie czasomierza przywodzącego na myśl najlepsze tradycje zegarmistrzowskiego rzemiosła; zegarka, który najlepiej odzwierciedli naszą filozofię „prawdziwej wartości” i udowodni, że marka Atlantic nie ma sobie równych w realizacji obietnicy najwyższej jakości za przystępną cenę – mówi Jürg Bohne, prezes firmy Atlantic.

Nowy Worldmaster 1888 „Lusso” Open Heart Mechanical pojawi się w sklepach już w połowie listopada. Jego cena wynosi 6450 PLN. Atlantic Worldmaster 1888 „Lusso” Open Heart Mechanical to drugi limitowany model, jaki pojawił się tej jesieni w portfolio marki. Worldmaster 1888 „Lusso” Automatic – zegarek z „otwartym sercem” – jest już dostępny w przedsprzedaży w dwóch wersjach kolorystycznych.

JK