Logo

Event MIX

MWP 2016: SBE o pasji i etyce w branży

Konferencja organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej odbywa się drugiego dnia (15 marca) Meetings Week Poland.

Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14 – 18 marca, w centrum konferencyjnym Stadionu Narodowego. W programie znajdą się konferencje związane z poszczególnymi sektorami rynku. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Witold Bańka, minister sportu i turystyki.

– W imieniu SBE mam przyjemność zaprosić serdecznie na Meetings Week Poland. Dzień SBE odbędzie się 15 marca. Podzieliliśmy go na dwie części – merytoryczną, z wystąpieniami Jaśka Meli, Tomasza Michniewicza – fotografa, reportażysty i podróżnika, a także znanego wszystkim doskonale dziennikarza internetowego – Łukasza Jakóbiaka. W drugiej części spotkania zaprosimy uczestników na debatę zatytułowaną „Etyka w branży eventowej”, której towarzyszyć będzie premiera Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Eventowej, przygotowanego przez nasze Stowarzyszenie. Mam nadzieję, że zarówno debata, jak i inauguracja Kodeksu i działalności Rady Etyki przy SBE przyczyni się do poprawy standardów w branży i stałego zwiększania jakości współpracy pomiędzy podmiotami działającymi na polskim rynku spotkań – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, prezes Mea Group.

 

Program Meetings Week Poland 2016 w skrócie

  • Poland Meetings Destination: Przemysł spotkań czyli niedoceniany sektor polskiej gospodarki (14 marca, organizator: The Warsaw Voice)
  • Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania (15 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
  • Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym (16 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland)
  • Forum Hotelarskie: Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. Jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń? (17 marca, organizatorzy: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” i Instytut Rynku Hotelarskiego)
  • Spotkanie convention bureaux (17 marca, organizator: Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej)
  • MPI Poland Spring Meeting: Praktyczne aspekty organizacji imprez (18 marca, organizator: MPI Poland)
  • Forum Obiektów (18 marca, organizator MPI Poland i Z—Factor)
  • XI Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (18 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
  • MP Power Night– gala finałowa konkursu MP Power Awards (18 marca, organizator: MeetingPlanner.pl)

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

Źródło: MeetingPlanner.pl

www.meetingsweek.pl

JK