Coroczne Walne Zebrania Członków PIAP 2016 zaplanowane jest na 19 maja w Warszawie. Po raz kolejny Izba zaplanowała dla uczestników niezwykłe szkolenie. Tym razem będzie to interaktywny speech Mateusza Mrozowskiego.
Tytuł szkolenia brzmi: The Challenger Sale – sprzedaż prowokacyjna, o 4. rewolucji sprzedażowej. Będzie to interaktywny speech ujawniający psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb przez klienta. Szkolenie podzielone będzie na trzy części tematyczne. „Teaching” odpowie na pytanie na czym polega sprzedaż prowokacyjna i będzie miał na celu wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem. „Tailoring” to analiza konkretnych profili klientów (metaprogramy), będzie wskazywał metody dostosowania przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta i przejęcia kontroli podczas rozmowy. Z kolei część „Take control” pokaże jak wpływać na przebieg rozmowy i decyzję kupującego bez manipulacji.
Organizator: Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Termin: 19 maja br., godz. 14.30
Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Zielna ul. Zielna 37, Sala Warszawa (V piętro)
Mateusz Mrozowski to były zawodowy sportowiec posiadający I klasę sportową. Mistrz Polski w siatkówkę plażową (AMP) dwukrotny reprezentant kraju na mistrzostwach Europy w siatkówkę plażową (UME), multi-medalista AMP. Po okresie kariery sportowej został czołowym menagerem i przedsiębiorcą specjalizującym się w kwestii zarządzania procesami sprzedażowymi i treningiem mentalnym. Współpracował z Jakubem B. Bączkiem (trener mentalny mistrzów świata – siatkarzy). Dzięki zdobytej wiedzy odnośnie motywacji i integracji zespołowej Mateusz Mrozowski został zaproszony do poprowadzenia polskich sportowców (paraolimpijczyków) na Olimpiadzie w Rio (2016), gdzie jako trener mentalny przy Polskim Komitecie Paraolimpijskim, będzie wspierał sportowców przy realizacji celów sportowych. Współpracował także w zakresie zarządzania sprzedażą z takimi markami jak: Energa, Bosch, T-mobile, Calzedonia, SPS, Vantis Holding, PKP, ZUS.
Mateusz Mrozowski jest także autorem dwóch książek o tematyce sprzedaży bezpośredniej jak i Treningu mentalnego „Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale” i „Gra Mentalna”. Publikuje jako ekspert dla takich magazynów jak: Forbes, Marketer+, Szef sprzedaży, As Sprzedaży, Law Quality Business czy franczyza&biznes.
Informacje dotyczące możliwości udziału w wydarzeniu:
Członkowie PIAP (tylko dla uczestnika Walnego Zebrania PIAP – 1 osoba z firmy) – BEZPŁATNIE
Dodatkowe osoby z firm Członkowskich PIAP – 50 PLN netto/osobę
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń – szczegóły u organizatora.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Katarzyna Wojniak
Tel.791 354 426
e-mail:biuro@piap-org.pl
www.piap-org.pl
JK