Obecnie jednym z największych trendów w placówkach medycznych są reklamy na monitorach Digital Signage. Medicover a w jego ramach także przychodnie CM Damiana, przychodnie sieci MediPartner czy apteki Medicover oferują nośniki reklamowe dając reklamodawcom możliwość promowania swoich produktów.
Nośniki w sieci placówek i aptekach Grupy Medicover to nowy projekt, który obejmuje docelowo ponad 50 lokalizacji na terenie całej Polski. Wliczając poprzednie realizacje BE Media dla rynku prywatnej opieki medycznej, to ponad 110 lokalizacji i niemalże 350 nośników, co daje ponad 3 mln kontaktów miesięcznie, przy czym 85 % to kontakty unikatowe.
Jako jedyne medium na polskim rynku stanowi unikalny kanał komunikacyjny, łączący spoty reklamowe z ofertami samych placówek. Ekrany zapewniają wymierne korzyści każdej grupie: reklamodawcom i odbiorcom. Pacjenci w poczekalniach, goście, lekarze i pracownicy stają się bezpośrednią lub pośrednią grupą docelową odbioru informacji i treści reklamowych.
Emitowane treści wpływają pozytywnie na doświadczenia pacjentów, a przy okazji stają się ważnym medium promującym produkty i usługi każdej gałęzi przemysłu. Nośniki rozmieszczone są w strategicznych punktach placówek, a informacje wyświetlane są w sposób ciągły przez cały dzień, odbiorca ma stały kontakt z promowanymi produktami i usługami.
Sieci obsługiwane są przez Agencję Reklamową BE Media.
JK