Logo

Event MIX

I konferencja szkoleniowa Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”

Etigraf Etykiety.pl wraz z Targami Krakowskimi, organizatorem targów Packaging Innovations, zapraszają na pierwszą edycję konferencji Label Innovations: „Co mówi twoje opakowanie? – nowe wyzwania komunikacyjne i rynkowe stojące przed opakowaniami”.

Konferencja będzie miała charakter szkoleniowy, rozwijający wiedzę oraz umiejętności w zakresie budowania strategii marek. Szkolenia mają na celu podnieść m.in. kompetencje w zakresie tworzenia elementów marki angażujących konsumenta, takich jak grywalizacja, czy storytelling. 

  • Czas: 4 kwietnia 2017 r. (wtorek) w godzinach 10:00 – 16:00
  • Miejsce:  targi Packaging Innovations na terenie hali EXPO XXI w Warszawie, przy ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna C
  • Rejestracja i sprzedaż biletów:  będą dostępne od stycznia 2017 na stronie http://www.labelinnovations.pl/
  • Plan szkoleń: lista prelekcji szkoleniowych będzie dostępna od stycznia 2017 na  http://www.labelinnovations.pl/

Konferencja jest skierowana do:

– właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,

– brand managerów,

– product managerów,

– pracowników działów marketingu różnego szczebla,

– szefów sprzedaży i zakupów.

Szkolenia poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, kreatywnego projektowania, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.

– Uczestnicy nie tylko dowiedzą się „co w trawie piszczy”, ale też jak wykorzystać te informacje w swojej działalności. Nie będziemy ich uczyć marketingu na nowo. Naszym celem jest połączenie świata nauki i biznesu, wiedzy i doświadczenia. Zadbamy o to, aby świat nauki mówił ich językiem – językiem korzyści dla firm. Chcemy uzyskać synergię naukowo – biznesową z korzyścią dla rozwoju firm uczestniczących w konferencji – podkreśla Agnieszka Rudnicka, koordynator ds. marketingu w Etigraf Etykiety.pl

Podczas konferencji zostaną poruszone tylko wybrane aspekty, które z powodzeniem w swych działaniach marketingowych wykorzystują duzi gracze rynkowi, świadomie budując sukces swoich marek.  

Szczegółowe informacje o konferencji: marketing@etykiety.pl

Patronami medialnymi konferencji są OOH magazine oraz portal Opakowania.pl.

JK