Event MIX Mea Group rozwija obszar komunikacji

Mea Group rozwija obszar komunikacji

0

Do zespołu Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego, specjalizującej się w organizacji eventów – dołączyła Dorota Wrzeciono. Jako PR Manager odpowiada za szeroko rozumiane działania komunikacyjne, zarządzanie wizerunkiem agencji oraz wspieranie aktywności PR dla klientów Mea Group. Do jej obowiązków należy komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna, ze szczególnym wskazaniem na relacje z mediami i zarządzanie mediami społecznościowymi.

Dorota Wrzeciono ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji działań z zakresu komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej i wew., zarządzania zmianą, Relacji Inwestorskich, zarządzania sytuacją kryzysową, brand PR, sponsoringu i CSR.

– Mea Group to zespół niezwykle kreatywnych osób, które mają przyjemność oferować klientom wiele innowacyjnych projektów. Nasze wsparcie, obejmujące usługi z zakresu komunikacji, PR (zarówno dla realizowanych eventów, jak i w ramach pełnej obsługi), incentive, BTL oraz usługi graficzne, to zawsze starannie przemyślane oraz kompleksowe projekty W ramach stałego podnoszenia naszych kompetencji sięgamy po know-how, pozwalający na jeszcze bardziej wszechstronne wspieranie klientów w całościowej komunikacji marketingowej ich produktów, usług i idei – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes Mea Group.   

W czasie dotychczasowej kariery zawodowej współtworzyła – jako Media Executive w agencji PR Business Communications Associates – efektywną komunikację na rzecz m.in. firm z branży farmaceutycznej (Sanofi-Synthelabo, Boehringer Ingelheim), kosmetycznej (Coty), tytoniowej (Philip Morris Polska), alkoholowej (The Absolut Company), mediów (CANAL+/CYFRA+, KRRiTV) i stowarzyszeń (Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Tytoniowego). Prowadziła także działania PR dla największych polskich banków: Pekao S.A. (jako Zastępca Rzecznika prasowego i Główny Specjalista w Zespole Komunikacji Wew. ) oraz Millenium SA (Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej).

Ostatnio – jako PR Manager, Kierownik Zespołu Komunikacji Grupy Goodyear Polska – rozwijała całościową strategię komunikacji dla wszystkich marek GGP: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica, a także ogółu spółek tworzących GGP, m.in. Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Brała również udział w organizacji wydarzeń specjalnych, takich jak coroczny Festyn Dębica-Dębicy (od 2012 r. funkcjonujący jako Festiwal GOODFEST – ważne wydarzenie muzyczne na Podkarpaciu), czy obchodów jubileuszy (70- i 75-lecia) T.C. Dębica S.A.

D. Wrzeciono jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja Zintegrowany Marketing Medialny i PR. Ukończyła także studia podyplomowe Psychologia Zachowań Rynkowych na Wydziale Psychologii UW. 

www.meagroup.pl

JK