Logo

Marketing MIX

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – AVON Mark. Kosmetyki powstały z myślą o kobietach, które pragną wyrażać siebie przez makijaż, tworzyć oryginalny look i dobrze się przy tym bawić. Premierze AVON Mark towarzyszy kampania promocyjna obejmująca Internet, tematyczne kanały telewizyjne oraz VOD.

AVON Mark to kosmetyki w najbardziej nasyconych kolorach, zainspirowane najnowszymi makijażowymi trendami. Styl bycia, sposób wyrażania siebie, energia i zamiłowanie do kreatywnej twórczości to elementy, które sprawiły, że wizerunek Patricii Kazadi stał się idealnym dopełnieniem nowej linii.

– Mark pozwala mi wyrazić siebie – inspiruje mnie do kreowania zupełnie nowych makijaży, do eksperymentowania z odważnymi kolorami oraz do zabawy najnowszymi trendami. Czasami smieję się, że ta linia chyba została stworzona specjalnie dla mnie – powiedziała Patricia Kazadi.

AVON Mark to kosmetyki dedykowane makijażowi ust, oczu, twarzy i paznokci, które są wynikiem ponad dwuletnich badań nad nowymi technologiami w laboratoriach AVON. Działania promocyjne nowej linii rozpoczęły się w lutym br. poprzez szeroką współpracę z muzyczną telewizją społecznościową 4FUN.TV. Kolejnym elementem działań jest kampania promująca hero product z linii Mark – maskarę Spectra Lash. Obejmować ona będzie Internet z dużym naciskiem na media społecznościowe, a także telewizyjne kanały tematyczne oraz VOD, gdzie emitowany będzie spot reklamowy z voice-over Patricii Kazadi.

Sesja zdjęciowa z udziałem nowej ambasadorki marki została zaprezentowana w katalogu AVON 04/2017.

– Patricia Kazadi idealnie oddaje charakter Mark – linii wyjątkowej dla AVON – stworzonej od początku z myślą o potrzebach millenialsów. Hasło przewodnie kosmetyków >Kto powiedział, że nie możesz?< doskonale odzwierdziedla dziewczynę AVON Mark – kreatywną, eksperymentującą z kolorami, odcieniami i teksturami, nieustannie poszukującą inspiracji – powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.

Materiał video

[youtube=”4CJG4gI9chk”]

Koncepcję kreatywną spotu stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Landia, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.   

MW