Logo

Event MIX

Łódź Jungle Web

Już 6 i 7 kwietnia, na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, odbędzie się 6 edycja konferencji Łódź Jungle Web. To, co wyróżnia to wydarzenie, to przede wszystkim dziki klimat dżungli, do której zapraszani są najlepsi specjaliści branży marketingowej, social media, nowych technologii i start-upów. W tej edycji w dżungli królować będzie video marketing.

Łódź Jungle Web to wartościowa merytoryka dla tych, którzy lubią, gdy jest treściwie, ale również wspaniała okazja do zawierania nowych znajomości i dobrej zabawy.

– Klimat Jungle Web jest unikalny, a ludzie, których co roku tam poznaję należą do najfajniejszych, jakich kiedykolwiek spotkałem – mówi Michał Sadowski z Brand24.

Na celowniku

W tym roku Rada Plemienia Jungle Web na celownik wzięła video marketing – trend, który coraz bardziej się rozwija i ma ogromny potencjał, by zainteresowanie nim rosło także w kolejnych latach. Video jest formą szybką do przyswojenia, często o dużym ładunku emocjonalnym, co czyni ją niezwykle efektywnym narzędziem marketingu internetowego. Potwierdza to także stały rozwój Snapchata, Instagrama czy Facebooka. Na czynniki pierwsze temat ten rozłoży, jak sama o sobie mówi, ewangelistka video marketingu – Magdalena Daniłoś. Jej książka „Video marketing nie tylko na YouTube” niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Z kolei podczas panelu dyskusyjnego „Przyszłość Internetu w telewizji czy telewizji w Internecie?”, Kaja Szafrańska (z kanału Jakbyniepaczec), Jakub Jankowski (Matura to Bzdura oraz Onet.pl) i Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), będą dyskutować o tym, czy Internet wypiera telewizję i jak telewizja ewouluje, by dotrzymać kroku wymagającym odbiorcom.

Influencerzy w dżungli

Video marketing to jednak nie jedyny temat, jaki pojawi się w ciągu dwudniowego wydarzenia. Pierwszy dzień zakończy rozmowa Michała Sadowskiego, Marcina Maja i Macieja Budzicha na temat nowych trendów w Internecie. Pojawią się również prelekcje dotyczące budowania strategii marketingowych, PR i content marketingu.

Piątek rozpocznie się prelekcją Kamila Pawłowskiego z firmy VML o kontrowersyjnym tytule „Czy influencerzy wywołują choroby?”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, kim są influecerzy i jaką rolę odgrywają w dzisiejszym marketingu internetowym. Z nieco innej perspektywy na temat ten spojrzy Katarzyna Kędzierska, autorka największego bloga o minimalizmie w Polsce. Opowie bez cenzury o współpracy z markami. Blok tematyczny zamknie Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube – największej sieci zrzeszającej twórców internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Po przerwie pojawią się na scenie przedstawiciele firmy IMAGINE z wystąpieniem dotyczącym designu w procesie kształtowania marki. Podczas kolejnego bloku wiele cennych informacji zdobędą rówież miłośnicy nowych technologii i start-upów.

Na zakończenie konferencji organizatorzy zaplanowali panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci. Poprowadzi go Monika Czaplicka, autorka fanpage „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga Czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Rozmowę poprowadzi z Nadią Długosz, członkinią zespołu kreatywnego Abstrachuje.TV, ale przede wszystkim scenarzystką i reżyserką „Beksy”.Trzecim gościem panelu będzie Łukasz Głombicki.

Praktyka na warsztatach

Oprócz prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy Łódź Jungle Web będą mogli skorzystać z 4 ceryfikowanych warsztatów. Wcześniej należy jednak dokonać zapisu na stronie wydarzenia w zakładce agenda. Tematy warsztatów to:

  •        „Jak przygotować skuteczną komunikację kryzysową? Case study”,
  •        „Optymalizacja reklam FB i Insta Ads – 10 kroków do podniesienia efektywności kampanii”,
  •        „Wiesz co o Tobie mówią w Internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu Internetu Brand24”,
  •        „Jak mówić językiem klienta?”.

Nie tylko merytoryka

Łódź Jungle Web to także okazja do networkingu i dobrej zabawy. Na patio wśród palm i leżaków czekać będzie firma Roboty i spółka, która udostępni uczestnikom konferencji okulary VR, zaprezentuje możliwości drukarki 3D i drony. Będzie również fotobudka i wiele konkursów.

– Na Jungle Web będę miał przjemność gościć już po raz drugi. Z pełnym przekonanem mogę powiedzieć – to wydarzenie, które w niczym nie odbiega od wielkich, znanych konferencji branżowych. Doskonałe miejsce dla każdego entuzjasty nowych technologii oraz e-marketingu, by chłonąć wiedzę zarówno od praktyków z wieloletnim doświadczeniem, jak i pasjonatów. Polecam wszystkim, którzy chcą poznać najnowsze trendy, a przy okazji ciekawie spędzić czas w inspirującej atmosferze. Do zobaczenia na Jungle Web! – powiedział Marcin Maj, OS3.

Łódź Jungle Web już 6 i 7 kwietnia na Wydziale Zarządzania. 

Więcej informacji oraz agendę wydarzenia można znaleźć na stronie www.jungleweb.pl 

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.

MW