Logo

Event MIX

Polska premiera telewizorów Samsung QLED z Defacto

Agencja Defacto zrealizowała wydarzenie mające na celu prezentacje oraz będące zapowiedzią wprowadzenia do sprzedaży telewizorów Samsung QLED.  Event odbył się 21 marca 2017 roku w pięknych wnętrzach Auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej.

Spotkanie poprowadzili: Marcin Prokop oraz Maciej Konieczny – Dyrektor  sprzedaży i marketingu TV/AV Samsung Electronics Polska.

Prezentacja rozpoczęła się od multimedialnego show autorstwa Daniela Stryjeckiego. ‘Efekt Halo’, to spektakl inspirowany światłem i kolorem, w którym choreografia oraz animowany obraz wyświetlany na sylwetkach tancerzy a także na ekranie w tle składają się w spójną, atrakcyjną wizualnie i niezwykle wrażeniową całość.

Następnie na scenie pojawiło się trzech wyjątkowych gości:

– Dr Jacek Błoniarz- Łuczak z Centrum Nauki Kopernik, który wyjaśnił, jak powstają i łączą się kolory oraz czym są kropki kwantowe i na czym polega ich przewaga,

– Dr Krystyna Łuczak-Surówka – krytyk sztuki, designer, która mówiła o tym, jak powinno się łączyć piękno z użytecznością,

– Mikołaj Komar, redaktor Naczelny K mag, znany obserwator trendów, miłośnik muzyki i kina, który opowiedział o zaletach Smart TV.

Po oficjalnej prezentacji uczestnicy spotkania mogli osobiście przetestować telewizory QLED znajdujące się w zaaranżowanych na domowe salony strefach produktowych.

[galeria=”1″]

Agencja Defacto odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizacje wydarzenia. Nad produkcją i sprawnym przebiegiem eventu czuwał: Paweł Czarowski – Event Manager.

www.defacto.com.pl

JK