Logo

Marketing MIX

Piwo Kozel z nową kampanią

25 kwietnia wystartowała nowa kampania piwa Kozel, w której marka zachęca do otwartości i życzliwości. Działania obejmą komunikację w Internecie, nośniki outdoor oraz ambient.

W słoneczny, kwietniowy dzień mieszkańców warszawskiego Miasteczka Wilanów zaskoczył niecodzienny widok. Wśród nowych osiedli i schludnych skwerów wyrosła oryginalna, drewniana konstrukcja, kształtem przypominająca karczmę. Już to wystarczyło, by przykuć uwagę przechodniów, jednak to nie był koniec atrakcji. W środku miejskiego krajobrazu pojawił się bowiem… prawdziwy kozioł.

Był to element nowej kampanii czeskiej marki Kozel, która w ten sposób chciała przypomnieć o znaczeniu przyjaznych relacji międzyludzkich i zmobilizować do przełamania anonimowości. Sprzyja temu piwo Kozel, które wywodzi się z małej czeskiej wioski Velké Popovice i reprezentuje wartości charakterystyczne dla tego miejsca – otwartość, życzliwość, chęć przebywania razem.

Lokalizacja naszej instalacji wybrana została nieprzypadkowo – ta część Wilanowa wciąż się rozbudowuje, zaś jej mieszkańcy dopiero się poznają. A jak wiadomo, przy kuflu dobrego piwa integracja przebiega łatwiej i przyjemniej. Nic dziwnego, że nasza „czeska wioska” ze swoją nieformalną, sympatyczną atmosferą i jej nietypowy rezydent – kozioł z imponującymi rogami – cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przechodniówśmieje się Tomasz Chmielewski, współodpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za markę Kozel.

Jak łatwo można przełamać lody i poznać swoich sąsiadów dzięki piwu Kozel, pokazuje film. Od 25 kwietnia można go oglądać na profilu marki na Facebooku:

ZOBACZ TUTAJ. 

Niewykluczone, że wkrótce „czeska wioska” odwiedzi także inne lokalizacje.

Kampania Kozla, która oprócz ambientu i działań w Internecie obejmuje nośniki OOH, potrwa dwa miesiące. Autorem konceptu jest agencja Hand Made, która koordynowała realizację całego projektu w Miasteczku Wilanów, jak również prowadzi działania marki w social media. Key visual opracowała agencja Afekt, zaś instalację na potrzeby akcji ambientowej i filmu zbudowała agencja IQ Marketing. Film został wyprodukowany przez studio TANK. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

JK