SYNERGIC, lider branży dostawców rozwiązań reklamy OOH rozbudowuje dział sprzedaży i obszar kompetencji new business. W ostatnich tygodniach do prężnie działającego zespołu dołączyli Kinga Jaworek-Ambroziak i Mateusz Ruszkowski.
– Rynek reklamy OOH dynamicznie rozwija się, a my jako SYNERGIC staramy się myśleć kreatywnie i działać niestandardowo oraz poszerzać ofertę dostosowując ją do możliwości nowych lokalizacji. Dzięki unikalnym realizacjom w obszarze siedmiu linii produktowych jesteśmy w stanie realizować zintegrowane, szerokozasięgowe i efektywne kampanie. Wzmacniamy zespół, aby nasi Klienci jeszcze lepiej poznali możliwości i potencjał takich nośników, jak przejścia podziemne, lotniska czy rowery miejskie. Kinga i Mateusz to doświadczeni specjaliści w swoich branżach, którzy łączą pasję, zaangażowanie i podzielają te same wartości, co zespół SYNERGIC. Cieszymy się, że mamy ich na pokładzie – komentuje nowe nominacje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC.
Mateusz Ruszkowski jako New Business Manager dołączył do SYNERGIC już w marcu br. Posiada wieloletnie doświadczenie sprzedażowe i managerskie zdobyte w branży gastronomicznej i usługach. Prowadzi szkolenia managerskie i sommelierskie. Socjotechnika sprzedaży, budowanie marki oraz komunikacja w social media to jego ulubione zawodowe tematy.
W maju br. do zespołu sprzedaży dołączyła Kinga Jaworek-Ambroziak, która będzie rozwijała perspektywiczny i dynamicznie rosnący obszar transit. Kinga posiada 15. letnie doświadczenia sprzedażowe, w tym 13 lat w branży nieruchomości. Od 2004 roku związana była z Ronson Development Group, przez ostatnie 8 lat jako koordynator sprzedaży. Odpowiadała za kompleksową koordynację projektów mieszkaniowych ze strony departamentu sprzedaży.
– Transit advertising jest formą komunikacji szybko budującą zasięg. Dociera do aktywnych grup klientów, poruszających się w przestrzeni miejskiej. SYNERGIC jest obecny w ponad 20 największych miastach Polski, gdzie posiada prawie 7000 nowoczesnych autobusów i tramwajów. Rozbudowujemy zespół, aby stale rozwijać tę część naszego portfolio – podkreśla Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu SYNERGIC.
JK