Dzisiaj startuje program Postaw na kolor w stacji HGTV. W programie swoje produkty lokować będzie marka Tikkurila, której obsługą mediową zajmuje się dom mediowy Arena Media.
Produkty marki Tikkurila, producenta profesjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, pojawią się w nowym programie polskiej produkcji Postaw na kolor. Jego premiera w HGTV zaplanowana jest na czwartek 11 maja na godzinę 22:00 i obejmuje w sumie 8 odcinków.
Postaw na kolor to produkcja, w której projektant wnętrz i artysta rzeźbiarz Sławomir Klimek, będzie pokazywać widzom jak odmienić pomieszczenie bez konieczności przeprowadzania kosztownego remontu. Zaprezentowane rozwiązania będą opierać się na odpowiednim doborze kolorów oraz nietuzinkowych drobiazgów, a także będą realizowane w różnych przestrzeniach w domach widzów. W zależności od potrzeb i oczekiwań bohaterów danego odcinka, product placement marki będzie obejmował kolekcję farb Tikkurila.
MW