Logo

Marketing MIX

Kampania – Lubella i sezon na botwinkę

Lubella otwiera sezon na botwinkę! W kolejnym spocie marka przedstawia lekkie, smakowite danie na bazie letniego przysmaku – liści botwinki i makaronowej nowości –Mini Kokardkach od Lubelli.

Sezonowe produkty doskonale komponują się najlepszymi makaronami, a Lubella uwielbia inspirować się świeżymi, wakacyjnymi smakami. Najnowsza reklama marki zachęca do spróbowania smaku lata. Botwinka w wydaniu Lubelli jest podana w oryginalny sposób – z szynką parmeńską, czosnkiem i makaronem. Lekka, a zarazem pożywna sałatka to doskonały pomysł na szybki obiad, lunch lub kolację.

Linia makaronów Mini to nowość w rodzinie Lubelli. Makaron w ciekawej formie, jak Lubella Mini Kokardki, idealnie sprawdza jako baza letnich zup czy zapiekanek. Ten składnik każdemu, nawet prostemu daniu nadaje wyjątkowego charakteru.

Mini Kokardki pojawiły się wcześniej również na citylightach i reklamie na autobusach miejskich, w kampanii outdoorowej, w której konsumenci mieli okazję poznać nową linię makaronów Lubelli.

Agencja reklamowa: GPD Agency

Dom mediowy: Mindshare

JK