Agencja digital marketingu They.pl znalazła się na liście nominowanych w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA. Uznanie ekspertów Google i nominacje zdobyły 4 kampanie They.pl.
Google Premier Partner Awards to konkurs organizowany dla agencji realizujących projekty z zakresu marketingu online na całym świecie. Około 2 000 Google Partners zakwalifikowało się w tym roku do walki o nagrody w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Północna Afryka). Google docenia i nagradza innowacyjne i skuteczne kampanie, które nie tylko zrealizowano z wykorzystaniem najnowszych narzędzi, ale przede wszystkim ich efekty przełożyły się na wzrost sprzedaży i biznesu klientów.
AmeriGas, Candy/Hoover, Dekoria.pl i Tubądzin to projekty realizowane przez They.pl, które wyróżniono nominacjami w konkursie Google Premier Partner Awards 2017. Agencja They.pl otrzymała nominacje aż w 4 kategoriach:
Display Innovation – AmeriGas,
Growing Businesses Online – Dekoria.pl,
Mobile Innovation – Tubądzin,
Video Innovation – Candy/Hoover.
Agencje, które chcą zgłosić swoją kandydaturę do konkursu, muszą dołączyć do Google Partners. Celem programu jest pomoc firmom w zaistnieniu w sieci oraz znalezieniu klientów dzięki współpracy ze sprawdzoną agencją. Aby dołączyć do programu Google Partners, agencje marketingu internetowego muszą przejść pomyślnie serię egzaminów i udowodnić, że posiadają kwalifikacje z zakresu wykorzystywania i wdrażania produktów reklamowych Google.
– Dla małych firm, które dopiero niedawno rozpoczęły działalność, a nawet większych, które stawiają pierwsze kroki w działaniach online, otrzymanie potwierdzenia, że współpracują z renomowaną agencją, zatwierdzoną przez Google, jest bardzo ważne – mówi Helene Ambiana, Head of Google Partners, EMEA.
Sześciu zwycięzców pierwszego etapu konkursu zostanie ogłoszonych podczas ceremonii w Dublinie we wrześniu tego roku.
Pełną listę nominowanych we wszystkich kategoriach można zobaczyć TUTAJ.
MW