Targi FestiwalMarketingu.pl obfitują w dodatkowe wydarzenia. Jednym z nich jest III edycja konferencji MARKETING MIX – podczas której wystąpi Tomasz Przewoźnik z firmy Happy Gifts Europe.
Upominek reklamowy, gadżet czy po prostu gift? Często bagatelizowany, niedoceniany…a jednak wciąż masowo wykorzystywany we wszelkiego rodzaju kampaniach reklamowych i zakrojonych na większą lub mniejszą skalę akcjach promocyjnych. Co wyróżnia gadżet na tle wysokobudżetowych kampanii, dlaczego wciąż jest tak skutecznym narzędziem chętnie wykorzystywanym przez marketerów? O tym wszystkim i jeszcze więcej już 14 września w EXPO XXI Warszawa podczas konferencji.
Na konferencję można rejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl.
Tomasz Przewoźnik – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Happy Gifts Europe. Współzałożyciel Promo5Group zrzeszającej wiodące firmy z branży gadżetów reklamowych, będące jednocześnie liderami rynkowymi w swojej kategorii produktów. Studiował na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Jest słuchaczem studiów MBA (zarządzanie w biznesie międzynarodowym) w Wyższej Szkole Bankowej. Przede wszystkim jest jednak praktykiem biznesu od ponad 15 lat zajmującym się zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i marketingiem. Zasiadał w zarządach spółek ŚWWG Polmos SA oraz Itero-Silfarm Sp. z o.o. Przez blisko 10 lat piastował stanowisko dyrektora handlowego w Newell Rubbermaid Poland. Jego pasją jest budowanie efektywnych zespołów sprzedaży. We wszystkim co robi stawia na relacje. Zarówno w odniesieniu do wnętrza organizacji, jak również w stosunku do parterów biznesowych i klientów.
Sponsorzy Platynowi: Happy Gifts, Sekko
Partnerzy Strategiczni: EXPO XXI Warszawa, giftsonline.pl, Fiesta Catering, TSE
Partnerzy Techniczni: Silent Sound, TMSS, #TAG
Partnerzy Medialni: OOH event!, OOH magazine, Creative.
MW