Zadaniem Czteryczwarte była kreacja nowej marki obejmująca: logotyp, projekt opakowań, ustalenie hierarchii komunikacji.
Vetoemvit jest linią innowacyjnych dermokosmetyków oferowanych tylko w gabinetach weterynaryjnych, dedykowanych dla psów z problemami skóry i sierści. Preparat zawiera opatentowany składnik M-VIT o potwierdzonej w badaniach skuteczności. Unikalny skład produktów stawia je w pierwszej linii produktówwzmacniających mieszki włosowe i wspomagających odrost sierści oraz pozwala je stosować u zwierząt ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do podrażnień i alergii.
Zadaniem projektantów Czteryczwarte było podkreślenie medycznego, leczniczego charakteru preparatu w sposób przyjazny dla właściciela psa: szukaliśmy takiego rozwiązania, które podkreśla skuteczność, bezpieczeństwo i zawiera w sobie element emocjonalny.
Za medyczność odpowiada kolor biały oraz graficzny element logotypu, skuteczność wyrażona jest w silnym kontraście czerwieni z czernią i zastosowaniu prostego wyrazistego fontu w logotypie. Emocje wyrażają rysunki psów – lekką kreską, umownie.
Kody kolorystyczne mają pomóc rozróżnić preparaty, sprzyjają też kreowaniu przyjaznego, ale medycznego charakteru marki.
Jest to kolejny owoc współpracy Czteryczwarte z firmą Pharmena SA. Do tej pory agencja zrealizowała dla nich redesign linii szamponów Dermena, projekt nowej linii kosmetyków Dermena bazujących na składaniku Regen 7, odświeżenie wizerunku marek Allerco i Thermi.
Czteryczwarte Brand Design od prawie dwóch dekad specjalizuje się w tworzeniu wizerunku marki, identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu strukturalnym. Branding 360°, którego wielowymiarowe podejście definiuje markę na płaszczyźnie wszystkich zmysłów, jest istotą naszych działań. Skupiamy ponad czterdziestoosobowy zespół projektantów, rysowników, ilustratorów, konsultantów, art directorów, copywriterów oraz operatorów DTP.
JK