Logo

Trade marketing

Cydr Lubelski w nowej butelce z wyjątkowym grawerem

Jak naturalny proces produkcji cydru podkreślić ekologicznym i wyróżniającym się na półce sklepowej opakowaniem? To zadanie, które zostało postawione przed Ardagh Group i Studio Projektowym Spiritus Movens. Efektem wspólnych prac jest nowa, szklana butelka z niestandardowym grawerem wyprodukowana dla Cydru Lubelskiego – najpopularniejszego polskiego cydru. Opakowanie segmentu premium powstało na zamówienie firmy AMBRA S.A.

Cydr Lubelski Klasyczny, Cydr Lubelski Niefiltrowany, Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany i Cydr Lubelski Miodowy to warianty cydrów, dla których stworzono nowe, znacznie lżejsze opakowanie szklane. Jego zadaniem jest podkreślenie lekkiego, orzeźwiającego i naturalnego charakteru wymienionych napojów, co było jedną z ważniejszych wytycznych postawionych przed projektantami ze Spiritus Movens i producentem butelki – gostyńską hutą szkła Ardagh Group.

 

Waga nowych – białych i zielonych – opakowań  o pojemności 400 ml została zredukowana o około 10% dzięki metodzie produkcji NNPB, co oznacza zarówno mniejsze zużycie surowców naturalnych, jak i przekłada się na korzyści dla środowiska. Jednocześnie zachowane zostały wysokie wymagania wytrzymałościowe. 

Dodatkowo butelki posiadają wyjątkowy grawer. Litery składające się na napis „Cydr Lubelski” są bardzo duże, co jest rozwiązaniem dotąd niespotykanym.

Cydr jest napojem, po który najchętniej sięgają mieszkańcy dużych miast, w wieku 30-50 lat, z wykształceniem wyższym, o dochodach powyżej średniej. Poszukują oni produktów regionalnych, naturalnych i ekologicznych. Przy wyborze kierują się nie najniższą ceną, lecz najwyższą jakością oraz autentycznym pochodzeniem produktu.

JK