Logo

Marketing MIX

Emilia Mrozińska na czele działu sprzedaży Artplex

W związku ze zmianą struktury organizacyjnej Artplex, Emilia Mrozińska awansowała na stanowisko Sales Director. Wśród powierzonych jej zadań jest stworzenie, a następnie wdrożenie nowej strategii sprzedaży firmy (z uwzględnieniem działań new business), rozbudowa zespołu sprzedażowego, a także wypracowanie i wdrożenie nowych procedur działania zespołu.

Mrozińska jest związana z firmą Artplex od 2014 r.. Od początku swojej pracy odpowiadała w Artplex za obsługę i rozwój relacji z kluczowymi Klientami, a także rozwój produktów i usług firmy. Wcześniej zdobywała doświadczenie w działach sprzedaży i eksportu w firmach z branży opakowaniowej.

Artplex to producent permanentnych materiałów wspierających sprzedaż (POS). Działając w oparciu o własne działy projektowe i produkcyjne, specjalizujemy się w produkcjach „na zamówienie”. Od 2002 roku realizujemy w całej Europie złożone projekty dopasowane do potrzeb konkretnych produktów, kanałów sprzedaży i indywidualnych wymogów naszych Klientów. W tym czasie zdobyliśmy unikalne doświadczenie w projektowaniu i realizacji materiałów reklamowych z tworzyw sztucznych, drewna i materiałów drewnopodobnych, a także metalu. Dbamy o innowacyjność, ergonomiczność i spójność produktów wspierających sprzedaż w obrębie całej ich linii – począwszy od zagospodarowania półki sklepowej poprzez displaye i standy do ekspozycji towaru aż po wyspy sprzedażowe.

Nasze realizacje były nagradzane w konkursach branżowych POS Stars i POPAI Poland Awards.

MW