Profesjonaliści z branży kreatywnej przygotowują się do powrotu do Portorož w Słowenii na Jubileuszowy Międzynarodowy Festiwal Golden Drum: trzy dni – 17-19 października – inspirujących rozmów i warsztatów, dających wiele możliwości edukacyjnych i wspaniałe możliwości nawiązywania kontaktów.
W ciągu tych trzech dni ponad 40 wyjątkowych mówców przedstawi przykłady i sposoby, które pomogą nam stać się inicjatorami przyszłych zmian. – Dążymy do włączenia szerokiej gamy tematów zwracamy uwagę na kreatywność, uczestnicy są wszechstronni, a program prowokujący, pouczający i inspirujący. Duża część treści festiwalowych poświęcona jest najlepszej praktyce i poprawie wyników biznesowych. Dlatego szukamy inspiracji do rozwiązywania przyszłych wyzwań u tych, którzy wiedzą, jak najlepiej wykryć sprzeczności współczesności. Są najlepszymi katalizatorami przyszłych zmian, mówi Mojca Briščik, prezes Golden Drum Festival.
Delegaci będą mieli okazję wysłuchać Sir Johna Hegarty, założyciela i firmy Creative, Bartle Bogle Hegarty, Wielkiej Brytanii, Barry’ego Wacksmana, EVP i globalnego dyrektora ds. Strategii, R / GA z Nowego Jorku, Davida Pivka, dyrektora ds. Marek komiksowych, NIKE EMEA, Jan Jelle de Boer, Creative Strategist, MediaMonks, Holandia, Justin Billingsley, CEO, Publicis Emil, Wielka Brytania, Stephan Loerke, dyrektor naczelny, Światowa Federacja Reklamodawców, Belgia, Martina Olbertova, Założyciel i Chief Meaning Officer, Meaning.Global , Wielka Brytania / Czechy, Mailine Swildens, Dyrektor, ZOO EMEA, Francja i wiele innych.
Festiwalowi towarzyszyć będą żywe wydarzenia networkingowe, począwszy od Golden Drum Opening Reception – Meet and Greet – w środę wieczorem o 20.00. W czwartek delegaci będą mieli okazję zetknąć się z odrobiną szaleństwa ze swojego kraju na Dzikim Wschodzie przez McCann Worldgroup, począwszy od 21.00.
Najważniejszym wydarzeniem festiwalu będzie uroczysta impreza w piątkowy wieczór, podczas której poznamy zwycięzców jubileuszowej edycji Golden Drum.
MW