Logo

Trade marketing

Lay’s summer studio i ponad 240 tysięcy sampli

16 popularnych wakacyjnych miejscowości, 43 dni eventu i ponad 240 tysięcy paczek Lay’s. Agencja Brave zrealizowała dla PepsiCo największą tegoroczną akcję samplingową.

W ramach kampanii „Lato smakuje lepiej z Lay’s” agencja Brave zorganizowała road show „Lay’s Summer Studio”. W trakcie aż 43 wakacyjnych dni (lipiec i sierpień br.) mobilna strefa pojawiła się w 16 miastach w całej Polsce – wszędzie  tam, gdzie trwała najgorętsza letnia zabawa. Lay’s Summer Studio odwiedziło m.in.: plażowiczów w Gdańsku, Władysławowie, Kołobrzegu i Jastarni, żeglarzy w Giżycku i Mikołajkach, imprezowiczów w Płocku, Warszawie i Krakowie oraz turystów w Zakopanem. W czasie akcji w ręce konsumentów trafiło ponad 240 tysięcy paczek Lay’s.

Głównym elementem strefy był kultowy żółty Volkswagen „Ogórek”, w którym każdy odwiedzający mógł spróbować swoich sił jako DJ i nagrać własny sampel muzyczny. Debiutantom pomagał profesjonalny DJ, a w Giżycku i Warszawie strefę odwiedził gość specjalny – DJ i beatboxer Dharni, który popularność w Polsce zyskał dzięki udziałowi w siódmej edycji programu „Must Be The Music”.

– Dzięki bezpośredniemu dotarciu i interakcji z konsumentem akcje samplingowe, nie tylko cieszą uczestników, ale przede wszystkim są skuteczną formą wsparcia sprzedaży – mówi Tomasz Dworak, dyrektor zarządzający w agencji Brave. – Możliwość wypróbowania produktu wpływa na decyzje podejmowane przy kolejnych zakupach. Dla konsumenta ważny jest również element zaskoczenia i  pozytywne emocje, jakie wynosi z interakcji z naszym teamem – dodaje.

„Lay’s Summer Studio” była pierwszą akcją zorganizowaną przez Brave dla Pepsico, a zlecenie zdobyła dzięki wygranemu konkursowi ofert.

MW