Żywiec po raz kolejny zaskakuje innowacyjną kampanią łączącą świat offline z onlinem – w ramach promocji piwa Żywiec 0,0% marka zaprosiła do współpracy: Gosię Rdest, najszybszą Polkę oraz Pashę, gracza e-sportowego. Wszystkie materiały zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama, a w ramach prowadzonych działań Rdest i Pasha udowodnili, że można się spełniać i żyć pełnią życia niezależnie od drogi, jaką się wybierze.
Żywiec zainspirował Gosię Rdest, kierowcę wyścigowego i najszybszą Polkę oraz Pashę, zawodowego gracza e-sportowego do tego, aby wspólnie pokazali, jak rozumieją życie bez ograniczeń. Oboje spotkali się na torze w Brnie, gdzie Gosia ścigała się w swoim realnym Seacie, a Pasha na specjalnym symulatorze komputerowym. Relację z tego wyjątkowego spotkania można zobaczyć w kanałach social media marki Żywiec.
– Zapraszając do współpracy Gosię Rdest i Pashę, osoby, które zawsze podążają swoją drogą i nie przejmują się narzucanymi ograniczeniami, chcieliśmy pokazać wartości, które są bliskie marce. W kampanii wykorzystaliśmy innowacyjne rozwiązania i oparliśmy całą komunikację na platformach social media – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec.
Dzięki zerowej zawartości alkoholu, Żywiec 0,0% umożliwia dorosłym konsumentom cieszenie się smakiem piwa, kiedy tylko mają na to ochotę, bez jakichkolwiek ograniczeń i obaw, nawet w sytuacjach, w których kiedyś było to niemożliwe: przed prowadzeniem samochodu, w podróży czy przed treningiem.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wideo wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
MW