Logo

Marketing MIX

Wszystko jest lepsze z Wedlem!

Okres przedświąteczny jest bardzo intensywny – czas szybko upływa na sprzątaniu, gotowaniu i kupowaniu prezentów. W tej gorączce łatwo się zatracić, dlatego wysłannicy E. Wedel pod postacią chłopca i zebry mówią stop i przypominają, co w święta jest najważniejsze – dziecięca radość. Marka w swojej bożonarodzeniowej kampanii podsuwa także Polakom pomysły na prezenty i zachęca do dołączania do nich wedlowskich słodyczy – ponieważ wszystko jest lepsze z Wedlem.

W te Święta, E. Wedel zachęca do  podarowania bliskim dziecięcej radości. Zachęcają do tego również, chłopiec i zebra, którzy w znanym już Polakom spocie przypominają pochmurnemu strażnikowi,  że dziecięcą radość najłatwiej obudzić wedlowską czekoladą. Spoty 30‘‘ oglądać można w telewizji, na dużych portalach i playerach, a także w kinach. 

W ramach kampanii digital, stworzono serię filmów na FB, Instagram oraz YouTube z poradami dotyczącymi świątecznych prezentów. Każda z porad dotyczy dołączenia do prezentu słodyczy od Wedla. Nieważne, czy jest to najnowszej generacji smartfon, dziergana na drutach czapka czy kolejka elektryczna – warto dołączyć do upominku słodki przysmak od E. Wedel. 

Święta to także kolejny etap słodkiej współpracy E. Wedel i polskiej marki lakierów hybrydowych Semilac, w ramach której powstały m.in. wzory Nail Artu inspirowane dekorowanymi piankami Ptasie Mleczko®. Jak je wykonać, pokażą wspólnie wyprodukowane tutoriale z udziałem influencerki beauty.  Marki razem realizują także wysyłkę kreatywną do mediów i influencerów. Aby uprzyjemnić okres świątecznych przygotowań, Biuro Prasowe E. Wedel organizuje ponadto świąteczne spotkanie prasowe.

Kampania, poza działaniami w kinach, telewizji i internecie, obejmuje również reklamę OOH na citylightach i backlightach i DOOH (totemy w galeriach handlowych oraz ekrany LED w przestrzeni miejskiej). Osoby podróżujące w te święta z pewnością natrafią  na brandowane choinki E. Wedel w przestrzeniach polskich lotnisk. Spot stworzyła agencja PZL, za kampanię w social media odpowiada agencja Geometry Global, część grupy Ogilvy. Zakupem mediów i niestandardową akcją na lotniskach zajmuje się dom mediowy OMD, a za obsługę PR jest odpowiedzialna agencja Walk PR.

JK