Logo

Marketing MIX

RUSSELL HOBBS zmienia strategię komunikacji

Russell Hobbs, producent małego AGD zmienia strategię komunikacji. Kojarzona do tej pory z kulinarną stroną marka, od teraz strawia na inspirowanie i eksponowanie praktycznych walorów sprzętów ze swojego portfolio.

Pierwszym działaniem związanym ze zmianą strategii było otwarcie pierwszego w historii showroomu marki. W samym sercu warszawskiego Starego Miasta odbyło się spotkanie zorganizowane przez producenta z dziennikarzami i blogerami. „Ile inspiracji, tyle rozwiązań dla Twojego domu” – takim hasłem i takim przesłaniem raczono zgromadzonych gości. Zaprezentowano linie produktowe, które połączono w pary z inspiracjami wystrojów wnętrz. Linia LUNA idealnie pasuje do wnętrz industrialnych, IINSPIRE do wnętrz w stylu nowoczesnym, RETRO jak sama nazwa wskazuje doskonale wpasuje się w przestrzeń rodem z lat 60. i 70. poprzedniego wieku, a kolorowa linia BUBBLE wypełnia przestrzeń tych, którzy lubią przytulne, prowansalskie klimaty. Poza ogromną dawką ciekawych inspiracji i dopasowanych do nich rozwiązań zaprezentowano drugie oblicze marki, czyli funkcjonalność.

– Inspirujemy, dostarczamy rozwiązania pod kątem designu, dopasowujemy się do każdej przestrzeni, ale to co najważniejsze, to to, że jesteśmy jednocześnie funkcjonalni. Dlatego pokazaliśmy podczas spotkania  naszą perełkę w postaci żelazka ONE TEMPERATURE, które jest bezpieczne dla wszystkich tkanin i nie przypali nawet jedwabiu oraz miksery EXPLORE MIX&GO COOL i HORIZON, które dedykowane są osobom stawiającym na zdrowe odżywianie i jednocześnie są w ciągłym biegu – mówi Tomasz Kowcun, brand manager Russell Hobbs.

Kolejną akcją w ramach nowej strategii jest prowadzenie na Instagramie „Bitwy na Style”, w której użytkownicy serwisu społecznościowego mają za zadanie pokazać jak dopasowują sprzęty poszczególnych linii do konkretnych styli w wystroju wnętrz. Zabawa potrwa do końca listopada. Na grudzień zaplanowano „Bitwę na Smaki” z udziałem polskich celebrytów. Od stycznia planowanych jest wiele ciekawych aktywności w tym kolejna edycja „Bitwy na Style”, współpraca z wiodącym producentem mebli, udział w eventach związanych z designem i wystrojem wnętrz oraz widoczna obecność w serwisie homebook.pl. Poza tym producent zapowiada ciekawe promocje konsumenckie.

MW