Red Bull MOBILE wybrał w przetargu agencję do obsługi 360. Autorem zwycięskiej idei parasolowej do komunikacji marki jest agencja Plej.
Plej odpowiadać będzie za całościową komunikację online i offline Red Bull MOBILE. Pierwsza kampania zintegrowana przygotowana dla marki przez agencję wystartuje wiosną.
Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Podobne podejście reprezentuje Red Bull MOBILE.
– Wartości marki Red Bull są nam bardzo bliskie i jesteśmy przekonani, że w połączniu z naszym wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, uda nam się wypracować wraz z teamem Red Bull MOBILE wiele zapadających w pamięć doświadczeń. Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull MOBILE, która ruszy na wiosnę. – zapewnia Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej.
Red Bull MOBILE to marka usług telefonii komórkowej należąca do Red Bull GmbH – producenta popularnych napojów energetycznych oraz organizatora największych i najsłynniejszych imprez sportowych i kulturalnych na świecie. Usługi Red Bull MOBILE dostępne są obecnie w Austrii w Polsce. Na naszym rynku marka zadebiutowała w 2011 roku jako oferta operatora Play – jednocześnie
w wersji na kartę i na abonament.
Więcej TUTAJ.
MW