Już po raz jedenasty JURY wybierze najlepsze POS-y spośród zgłoszonych prac.
Głosowanie odbywa się podczas targów FestiwalMarketingu.pl w warszawskim EXPO XXI z udziałem profesjonalnego JURY, które wybiera najlepsze POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Finanse, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids i Rozrywka.
Praca najwyżej oceniona przez JURORÓW otrzymuje dodatkowo nagrodę GRAND PRIX, a osoby odwiedzające targi mogą także głosować na POS, który według nich jest najlepszy. Głosować można tylko raz, do karty konkursowej przypięta jest wizytówka w celu wyeliminowania kilkukrotnego oddania głosu. POS, który zbierze najwięcej punktów – wygrywa dodatkowo NAGRODĘ PUBLICZNOŚCI.
Każdy zgłoszony POS można będzie zobaczyć na żywo w STREFIE POS STARS 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.
– Zapraszam wszystkie firmy zajmujące się produkcją i projektowaniem materiałów POS do kontaktu i przesyłania zgłoszeń. Poprzednie edycje pokazały, że sektor POS ma się dobrze, projekty z roku na rok są coraz bardziej innowacyjne. Bez wątpienia, trudno sobie wyobrazić powierzchnie sprzedażowe bez materiałów wsparcia. Pokażcie branży i odwiedzającym swoje realizacje. – mówi opiekun konkursu, Magdalena Wilczak z OOH magazine.
Aby zgłosić POS należy wypełnić FORMULARZ.
Kontakt w sprawie zgłoszeń: magdalena@oohmagazine.pl.
Regulamin konkursu jest dostępny TUTAJ.
Wyłonienie zwycięskich POS-ów odbywa się drugiego dnia targów (19 września) podczas konferencji MARKETING MIX.
Poprzednia edycja targów FestiwalMarketingu.pl 2018 w filmowej pigułce:
Laureaci konkursu POS STARS 2018 TUTAJ.
MW