Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
Marka postawiła na nowoczesność zakorzenioną w tradycji. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób Nałęczowianka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem miejsca, z którego pochodzi woda. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe.
Kampania rebrandingowa została zrealizowana kompleksowo w sklepach Carrefour w całej Polsce. Obejmuje całą ścieżkę zakupową konsumenta – począwszy od bramek przy wejściu do sklepu, poprzez wózki konsumenckie z naklejkami (w 49 hipermarketach), shelfstoppery w alejkach z wodą, skończywszy na spektakularnych bramach i naklejkach podłogowych
w topowych hipermarketach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu.
– Kategoria wody butelkowanej to największa kategoria wśród napojów bezalkoholowych i trzecia kategoria na rynku FMCG pod względem sprzedaży wartościowej. Nałęczowianka cieszy się zaufaniem milionów konsumentów od wielu lat, a w tym roku postanowiliśmy odświeżyć nasze etykiety i zaproponować konsumentom nowy wizerunek Nałęczowianki, żeby jeszcze bardziej wyróżnić się na sklepowej półce. Chcemy, żeby zakupy kategorii wody były bardziej angażujące, dlatego w ramach naszej akcji wizerunkowej w sklepach Carrefour zdecydowaliśmy się na przełamanie zakupowej rutyny. Wykorzystaliśmy kreatywne nośniki, mocno rzucające się w oczy, które towarzyszą klientom sklepów Carrefour od samego wejścia do sklepu, aż do półki z wodą. Na naszych materiałach podkreślamy, że dzięki określonej kompozycji składników mineralnych, Nałęczowianka to woda, którą można pić codziennie – mówi Łukasz Lewczuk, Trade Marketing Manager w Nestlé Polska S.A., Oddział Nestle Waters.
Grupa in-Store Media jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla Klientów kampanie omnichannel. in-Store Media Polska współpracuje z ponad 85 klientami, w roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając w to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.