Jedno z najważniejszych wydarzeń kolarskich za nami. O jego obsługę kulinarną zadbał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych, marka Deli Catering.
Za nami 76. edycja wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. Tegoroczny wyścig, w związku z obchodami stulecia powstania Polskiego Komitetu Olimpijskiego, miał nawiązywać do olimpijskich sukcesów kolarzy, stąd hasło przewodnie tej edycji, czyli „Wyścig Pokoleń”.
Za pełną obsługę wydarzenia odpowiadał lider na rynku usług cateringowych w zakresie kulinariów eventowych – Deli Catering. Specjalnie na tę sportową okoliczność marka zaserwowała comber z królika sous-vide na konfiturze z karotki z imbirem i pistacjami, halibuta ceviche z pomarańczą, wakame, zieloną trybulą i kaparami oraz perlicę na salsie z mango i kompresowanego ananasa z dodatkiem pieprzu.
Na koniec warto podkreślić, że podczas tegorocznej edycji kolarze pokonali łącznie blisko 1081 kilometrów. W wyścigu wystartowało 153 kolarzy z 32 państw, w tym 15 Polaków.