Branża kulturalna coraz bardziej dostrzega znaczenie dobrej promocji. Warszawski Teatr Kamienica z przytupem otwiera nowy sezon teatralny 2019/2020. Z końcem sierpnia zorganizował, na wzór największych stacji telewizyjnych, pierwszą taką teatralną ramówkę, a teraz wypuścił do sieci specjalny utwór i teledysk promujący najnowszą premierę.
Marcin Perchuć, Ilona Wrońska, Jan Wieczorkowski, Maciej Wierzbicki oraz pozostali aktorzy sztuki „Blef” wystąpili w specjalnym teledysku, który promować ma nowoczesny spektakl o korporacji. Swoich głosów do muzycznej produkcji użyczyła pozostała część obsady, czyli Katarzyna Ankudowicz, której warsztat wokalny publiczność mogła poznać choćby z programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo, a także Kamil Kula i Adam Serowaniec. To prawdopodobnie pierwsza taka sytuacja, kiedy do spektaklu teatralnego powstaje dedykowany utwór i teledysk.
https://www.facebook.com/TeatrKamienica/videos/414086242554885/?__tn__=kC-R&eid=ARARBL6XNRu5OT1EEqTuiUWVzcu9JG6ig9J_jVHOpCs8f3wFKgON1uzIPT6w0uXISyz8h50zdtXQHwT6&hc_ref=ARSHIKKUyNbqKwuZ4PCMltuXsb_rP0wUPF5ZQn0wgCzdD1LVmGny7eV6Go_SdrFfgwc&fref=nf&__xts__%5b0%5d=68.ARAnZJNmmsJ_6ZR2bYbCB-NxC8_YHBKovoahf07uzXbfnOTTV6FBm_DnFGxMw-DIkqHfeS1hD3KYH-kMtx6mF3QiaAAdPq8lrluvmqCVnH-fajZ0eOK-BL4H735EaWO7LgXBh1sKWW1nvrK1253cN9zw4Arag0UH3uWeliHWTPz19OPpA_iAPBJDZxwWSnPVy3ikIRcpcdVLiawHbP86bMaxdZnIRGel0PHeNXYYJmmT_dKJeoVWuS6mzfX7fXn-Uw6U0aCIUeaowe7DA2G7vVB2774Q2QgpnPcP0DGgvBdtlZmJhnCfzgiKhz3s8eLw0hk1SOIO36wqcNwgIQkBJbrWcdDLrGKEnd6jVw
– Pomysł zrodził się tak naprawdę z możliwości. Mając ekipę wspaniałych aktorów, studio nagrań, kostiumy i wszelkie zasoby techniczne, jakimi dysponuje Teatr Kamienica, szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Angażując się w tę produkcję chcieliśmy trafić do młodszej grupy naszych widzów dla których standardowe formy promocji przyjęte w branży kulturalnej są już zbyt pospolite. Największym wyzwaniem tego projektu było zgranie wszystkich osób potrzebnych na planie oraz ich ograniczenia czasowe – aktorów, realizatorów etc., bo trzeba pamiętać, że utwór i teledysk nagrywaliśmy w czasie wakacyjnym – mówi Patrycja Pawlik, Manager PR i komunikacji marketingowej teatru.
Produkcją filmową na zlecenie Teatru Kamienica zajęła się Empaya Film, natomiast za stronę muzyczną odpowiadał Mateusz Śliwa wraz ze Studiem Kamienica. Premierę teledysku poprzedzały w social mediach specjalne teasery, przedstawiające sylwetki każdego z aktorów, jednocześnie nawiązujące do fabuły spektaklu. Uzupełnieniem teledysku jest kampania outdoorowa oraz internetowa.
Z wyjątkową ofertą Teatru będzie można zapoznać się na żywo jeszcze we wrześniu, Teatr Kamienica zachęca do odwiedzenia stoiska E12 w Strefie EVENT MIX targów reklamy.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.