Logo

Marketing MIX

Topowi youtuberzy i influencerzy w pojedynku na słowa

Projekt firmy Mattel pod nazwą „Bitwa SCRABBLE” nabiera tempa. Za nami czwarta potyczka. Bohaterami najnowszego odcinka są youtuberzy i influencerzy, których kanały i profile subskrybują miliony Polaków.

Już od 2 marca można oglądać relację z najnowszej „Bitwy SCRABBLE”. Starły się w niej dwie męskie, bardzo mocne drużyny. Złożone z topowych gwiazd Internetu. Pierwszą tworzyli: Karol Wiśniewski, znany jako Friz słynący z bijącego rekordy oglądalności daily vloga; Michał „Tromba” Trąbka – youtuber i członek Ekipy oraz Jaś Dąbrowski – vloger, prezenter radiowy i telewizyjny, prowadzący The Voice Kids. W skład drużyny przeciwnej wchodzili: Czarek Jóźwik, Robert Pasut i Rafał Masny – twórcy popularnego kanału Abstrachuje.tv, należącego do Grupy Abstra – czołowego producenta treści na YouTube w Polsce. Tym razem do rozgrywki zostały wprowadzone nowe zasady, czyli kary za przegraną rundę.

Przebieg tego niecodziennego pojedynku można śledzić na kanale Hajlajt, należącego do portfolio Abstra.

Projekt „Bitwa Scrabble” – najważniejsze informacje

Założenia: cykl emitowanych na YouTube pojedynków toczonych w nietypowej scenerii, bo na ringu, przy użyciu płytek oraz planszy do gry w Scrabble w wersji XXL
Uczestnicy: popularni youtuberzy, sportowcy (dotychczas w bitwach wystąpili: Joanna Jędrzejczyk, Marcin Gortat, Adam Bielecki i Andrzej Wrona) oraz osoby ze świata muzyki, filmu i telewizji
Cel: pokazanie, że SCRABBLE jest świetną rozrywką dla każdego. Uczy, bawi i pobudza wyobraźnię. Ma w sobie element rywalizacji i dostarcza wielu niezapomnianych wrażeń
Czas trwania: październik 2019 – grudzień 2020
Pomysłodawca projektu: grupa kreatywno – strategiczna COOLLECTIVE
Za realizację odpowiadają: COOLLECTVE i Grupa ABSTRA

Link do Bitwy SCRABBLE

MW