Rynek produktów promocyjnych był jedną z najbardziej dotkniętych gałęzi gospodarki przez pandemię koronawirusa. COVID-19 potrafił sparaliżować handel z Chinami, zamknąć nas wszystkich w domach, zamrozić budżety reklamowe wielkich korporacji i odwołać wiele międzynarodowych eventów czy imprez. W ostatnich tygodniach europejskie gospodarki złapały jednak drugi oddech, a branża gadżetowa zaczęła wychodzić z marazmu i planować wielki powrót. Czy istnieje lepsza okazja do skutecznego comebacku niż Boże Narodzenie, czyli święta, których nawet koronawirus nie jest w stanie odwołać?
Kosze prezentowe – Królowie Świąt
Wiele agencji reklamowych popełnia kardynalny błąd odchodząc zupełnie od sprzedaży koszy świątecznych, myśląc że to gadżet zamierzchłej ery marketingu. Jednak jak pokazują wyniki sprzedażowe twierdzenie to nie mogło być dalsze od prawdy. Z roku na rok kosze cieszą się co raz większą popularnością wśród Klientów, a firmy które je sprzedają rosną niczym grzyby po deszczu. Przy odpowiednim doborze produktów oraz kreatywnym opakowaniu to właśnie zestawy upominkowe pozwolą osiągnąć efekt WOW. Kosze świąteczne idealnie wpisują się ponadto w modę na „unboxing”, czyli rozpakowywania prezentów. Co więcej, dzięki kupowaniu ich z dobrego źródła Klient będzie miał kluczową w erze koronawirusa pewność, że reżim sanitarny przy pakowaniu został zachowany.
Stwórz kosz od podstaw
Co wyróżnia kosze z oferty Fiori? Personalizacja na zupełnie innym poziomie. Nie dość, że Klient decyduje już nie tylko o kolorze, ozdobach, zdobieniu czy rodzaju opakowania, ale teraz też kompletuje swój wymarzony kosz od zera. Jeśli jednak wolałby skorzystać z gotowego rozwiązania, to przedstawimy mu około 100 najlepszych propozycji w kilku przedziałach cenowych. Produkt „szyty na miarę” pod konkretne potrzeby i oczekiwania Klienta, czy przygotowane kompozycje zgodne z obowiązującymi na rynku trendami? Teraz to Ty decydujesz!
Wspieraj polskie firmy, wybierz lokalnie
Wybierając Fiori wspierasz przede wszystkim rodzimych producentów, mając pewność że zainwestowane pieniądze trafią do regionalnych przedsiębiorców. Tego rodzaju lokalny patriotyzm potrzebny jest obecnie zdecydowanie bardziej niż zwykle. Reperkusje związane z zamrożeniem gospodarki odbiły się przede wszystkim na polskich firmach, czyniąc to najlepszym momentem, by kupując świetnie sprawdzający się świąteczny prezent, wesprzeć dotkniętą przez koronawirusa branżę. Decydujące o wyjątkowości naszego rynku produkty z manufaktur słodyczy oraz czekolad to podstawa naszych koszy świątecznych.
[galeria=”1″]
Myśl globalnie, postaw na eco
Nasze kosze mają również wymiar globalny. To unikalne połączenie polskich produktów z najnowszymi rozwiązaniami ekologicznymi. Producenci w swych praktykach kierują się zasadami recyklingu oraz zero waste, a wśród oferowanych produktów znaleźć można żywność organiczną. Kupując je masz pewność, że działasz zgodnie z zasadami CSR i dokładasz cegiełkę do ratowania środkowiska naturalnego.
Tu wygląd jest najważniejszy
Efekt WOW, który osiągnie się po ofiarowaniu kosza świątecznego nie wynika wyłącznie z samego unboxingu, ale również z ogólnej prezencji zestawu. Dzięki współpracy z wiodącymi na polskim rynku producentami opakowań, możemy zaproponować pudełka, obwoluty oraz banderole w najrozmaitszych kolorach czy ksztłatach. Każda część wchodząca w skład zestawu jest małym dziełem sztuki. Oferujemy produkty, które kupuje się wzrokiem, takie które „zjada się” oczami.
Bronimy się jakością
Wszystko, co opisaliśmy powyżej nie byłoby warte zachodu, gdyby nie pewność, że jakość oferowanych towarów jest wysoka. Kluczem przy sprzedaży produktów żywniościowych jest ich smak, a każdy z nas przynajmniej raz w życiu otrzymał kosz, którego zawartość go rozczarowała. Nasze części składowe wyróżniają się tym, że powstają na naturalnych składnikach, a większość manufakturowych słodyczy posiada certyfikat Dziedzictwa Kulinarnego. Oznacza to, że konstruując kosze stawiamy na nowoczesną żywność, opartą na lokalnych zasobach surowców. Możecie mieć pewność, że to co ujrzycie po rozpakowaniu zostało sporządzone według tradycyjnych receptur, przy jednoczesnym uwzględnieniu najwyższych norm jakościowych. Dodatkowo nasze kompozycje uzupełnia bardzo szeroki wybór win z całego świata. Francuskie Merlot, niemieckie Rieslingi, włoskie Chianti, ale też ogromna kolekcja australijskich, chilijskich czy południowoafrykańskich trunków czeka w gotowości, by znaleźć się w Waszym zestawie. Natomiast dla osób, które przy wyborze kosza kierują się kwestiami dietetycznymi, przygotowaliśmy osobną kategorię bez wyrobów alkoholowych.
Oferta? Znajdziesz ją tutaj
Niewątpliwą zaletą tej oferty jest fakt, że nie trzeba na nią czekać czy obawiać się, że trafi na Państwa skrzynki pocztowe okrojona. Wszystko co Was interesuje znadziecie w sklepie internetowym FioriGifts.pl, gdzie stworzyliśmy dedykowaną kategorię dla koszy świątecznych. Około 100 propozycji w jednym miejscu, przejrzyście opisane i zaprezentowane. Zacznijmy planować święta już dzisiaj, wspólnie.
Piotr Ziemkiewicz, Fiori Agencja Reklamowa
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.