Logo

Event MIX

Nagrody XI edycji konkursu PRCH Retail Awards zostały przyznane

Za nami najbardziej emocjonujący wieczór branży retail w Polsce – PRCH Retail Awards. W czwartek 5 listopada 2020 Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) ogłosiła laureatów XI edycji konkursu. Wśród nagrodzonych projektów znalazły się realizacje takich firm jak: EPP, eobuwie.pl, Cromwell Property Group czy Play. W tym roku przyznana została również nagroda specjalna, która trafiła w ręce przedstawicieli APSYS Polska.

Konkurs Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards powstał dla sieci handlowych, deweloperów, zarządców, inwestorów i specjalistów zajmujących się retail marketingiem. Nieprzerwanie od jedenastu lat jury złożone z branżowych ekspertów wskazuje najlepsze projekty branżowe. W tym roku również wyłoniono laureatów złotych i srebrnych statuetek, by docenić najlepsze i najskuteczniejsze branżowe działania. Konkursowe nagrody zostały przyznane podczas transmisji online. Wydarzenie oglądało na żywo ponad 500 widzów. Prowadzącymi gali byli Kamila Kalińczak i Daniel Michałowski, dobrze znani z radiowych i telewizyjnych anten.

Podczas oceny aplikacji zgłoszonych do tegorocznej edycji konkursu jury kładło nacisk na efektywność i innowacyjność przedsięwzięcia, staranność wypełnienia samej aplikacji oraz dopasowanie projektów do potrzeb lokalnej społeczności.

– Mimo wyzwań gospodarczo-społecznych całego sektora retail napłynęła do nas duża liczba zgłoszeń. Jesteśmy z tego bardzo dumni. Widać, że branża chce dzielić się swoimi najlepszymi praktykami, szuka feedbacku od innych członków Polskiej Rady Centrów Handlowych i ekspertów branżowych – podkreśla Radosław Knap, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu PRCH.

Wszystkie zwycięskie projekty można znaleźć TUTAJ.